Kan det Være en graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
8 svar
1 synes godt om
14. september 2014

Anonym trådstarter

Hej. 

Jeg har lige lidt spørgsmål. 

Jeg har de sidste 14 dage haft lidt synsforstyrrelser på den måde jeg skal fokusere mere på det jeg læse end normalt. Har lyst det kan Være en "bivirkning" eller hvad man kan sige ved graviditet. 

Jeg har nu lidt ømme brystet,  ikke at de er spændt men ømme hvis man trykker på dem. 

For 14 dage siden Ca mærkede jeg ægløsning i venstre side, 2 dage efter hyggede kæresten og jeg og 2 dage efter igen havde jeg nogle niveau og jag, kan det Være ægget der har sat sig fast evt ? 

Min mens skal komme inden for i dag eller i morgen Ca.  Den har de Dire mdr kommet på Ca 26/28 dagen og 28 dagen er i morgen, og lige nu har jeg ingen ting der indikere den kommer, det plejer at Være lidt brunligt udflåd dagen o til. Det kan jo nå at komme endnu. 

Jeg syntes jeg de sidste par nætter er vågnet ved 4/5 tiden og har haft en snært af kvalme uden at Være sikker. 

Kan det Være en graviditet når vi hyggede 2 dage efter jeg mærkede ægløsning ?

Eller er det hele bare indbildning, jeg kunne jo tage en test men det har jeg prøvet så mange gange ved symptomer at jeg ikke tør rigtig mere Før jeg er langt over tid. Med det mindst en uge. 

Om med jeres bud. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Tullemulle

Tag en test 

Anmeld

14. september 2014

Jupiter

Tag en test - vores bud er helt uden betydning.

Gisninger giver ikke svar, men det gør testen 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Venter til jeg er min en uge over da jeg har prøvet at gå 4 dage over og tog en test og den var negativ og mens kom dagen efter, så vil Være helt sikker. 

Det var mere om de ting jeg oplever kunne tyde på det ?

Anmeld

14. september 2014

Jupiter

Anonym skriver:

Venter til jeg er min en uge over da jeg har prøvet at gå 4 dage over og tog en test og den var negativ og mens kom dagen efter, så vil Være helt sikker. 

Det var mere om de ting jeg oplever kunne tyde på det ?

Jamen det kan de sagtens - og det kan de lige så sagtens ikke 

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Kan det lade sig Gøre at kunne blive gravid på den måde jeg skriver ? Med at jeg kunne mærke ægløsning og 2 dage efter hygge og 2 dage efter at ægget satte sig fast ved niv og jag ? Lyder det helt ude i hampen ? Eller er jeg helt gal på dagene 

Anmeld

14. september 2014

Jupiter

Det lyder - som jeg skrev - som noget der lige så godt kan være som det kan "ikke være".

Om formuleret: 50/50 

Anmeld

16. september 2014

Anonym trådstarter

Stadig ingen mens og ingen tegn på det. 

Anmeld

16. september 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Kan det lade sig Gøre at kunne blive gravid på den måde jeg skriver ? Med at jeg kunne mærke ægløsning og 2 dage efter hygge og 2 dage efter at ægget satte sig fast ved niv og jag ? Lyder det helt ude i hampen ? Eller er jeg helt gal på dagene 

Nej det kan det ikke.

Ægget er kun befrugtnings dygtigt i 12-24 timer efter ægløsning.

Implantationen af det befruget æg sker 5-9 dage efter ÆL.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.