Indretning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
7 svar
1 synes godt om
14. september 2014

Aprilbaby2015

Hej. Som set ser ud, så får vi ikke en større lejlighed før jeg føder i april. Fordi der ikke er ret mange 4-5 værelses i min kommune. 

Og derfor skal vi til at finde ud af hvordan man så indretter sig på 65 kvm. Med 3 personer og et spædbarn...

vi vi ikke plads til et puslebord som står fast på guldet i vores soveværelse.., 

Så hvad gør man så.?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2014

Christine

Minapril2015 skriver:

Hej. Som set ser ud, så får vi ikke en større lejlighed før jeg føder i april. Fordi der ikke er ret mange 4-5 værelses i min kommune. 

Og derfor skal vi til at finde ud af hvordan man så indretter sig på 65 kvm. Med 3 personer og et spædbarn...

vi vi ikke plads til et puslebord som står fast på guldet i vores soveværelse.., 

Så hvad gør man så.?? 

Hej. Jeg oprettede for nylig en tråd om puslebord og rigtigt mange er glade for et væghængt puslebord, som jo sparer en del plads. Måske har i plads til sådan et på badeværelset?

Anmeld

14. september 2014

Trekløver(:

Minapril2015 skriver:

Så hvad gør man så.?? 

Jeg havde da bare købt en puslepude, og have liggende på badeværelset eller et andet sted og så taget den frem når den lille skulle pusles. Tænker at det ikke er et must med et puslebord. Så tager det ikke pladsen, når i i forvejen bor på lidt plads. Baby er ligeglad

Anmeld

14. september 2014

Clisolka

Minapril2015 skriver:

Så hvad gør man så.?? 

Bruger puslepuden et andet sted  Et puslebord er jo ikke et must. Som en anden skriver, så er baby jo ligeglad hvor der bliver skiftet ble 

Jeg kender alt til det med småt plads. Herhjemme bor vi 2 voksne og 2 børn i en 2. vær lejlighed 

Anmeld

14. september 2014

Aprilbaby2015

Minapril2015 skriver:

Så hvad gør man så.?? 

Tak for svar.

Har faktisk lidt tænkt på at der kunne hænge et puslebord på badeværelset på væggen, men vi må ikke hænge noget op, da vi kan ramme kabler og rør... 

Hm, måske kunne der være lidt plads i køkkenet...

oh, det er bare rart at have alle de ting man skal bruge i nærheden af sig, når man pusler kl. 2:30 om morgen...  

Anmeld

14. september 2014

EnGodMor

Jeg ville da bare købe en fin lille kurv til lidt bleer, skumklude, sæbe og så ha den og stå på køkkenbordet. 

Og så købe en puslepude som fx kunne stå i skabet under vasken, og så lige tage den frem og ligge ved siden af køkkenvasken, når den Bette skulle pusles.

Anmeld

14. september 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

På trods af at vi har en puslestation i form af en puslekommode, skifter jeg hende tit på sengen. Hav en puslepude til at være i nærheden og så orden det på sengen. Det er så hyggeligt at sidde der med hende. Evt nogle fine kasser til at gave bleer i mv. 

Vi så engang på et hus der havde et væghængt Puslebord over toilettet.. Meget smart. Og det fylder jo intet. 

Anmeld

14. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har et brio væghængte pudslebord som hænger over vores wc.

derudover har vi været glade for en oppustelig pudslepude fra IKEA, som vi har haft med på ferie, i bilen osv. Den fylder ik ret meget og er mega praktisk!! Vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.