Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hullabullabulla skriver: Svare så grimt??Okay jamen så undskyld til dig fordi jeg udtrykte min mening overfor TS. Jeg er da ked af hvis mit åbenbart meget grove indlæg trådte nogen over tæerne
Svare så grimt??Okay jamen så undskyld til dig fordi jeg udtrykte min mening overfor TS. Jeg er da ked af hvis mit åbenbart meget grove indlæg trådte nogen over tæerne
Er det min tur til at komme med min mening?
gider du og holde din kæft og hold din mund lukket tak ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg giver altså ret... det svar var skrevet i en meget nedværdigende tone!
Selvom man har ret til, at sige sin mening er det da givet at tale pænt?
Må give de andre ret... Man har sgu da lov at spørge... Syntes man skal svare pænt og respektere andre nok til at enten svare pænt eller helt undlade at svare på tråden... Så ts det er sgu helt i orden du spørger for ellers får du ikke noget afvide og ja hvis ikke du kan spørge her uden at blive gjort til grin hvor så...Så ts nej du får ikke penge mandag ( sådan skulle svaret have været)Og så er jeg så træt af at man på baby.dk efterhånden så tit oplever nogen der gør grin og svare rigtig grimt herinde... Skulle vi ikke snart opfører os ordenligt overfor vores medmennesker og tale pænt
Tusind tak for hjælpen
Rixer skriver: Er det min tur til at komme med min mening? gider du og holde din kæft og hold din mund lukket tak ?
Sikke voksent svaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128