Jeg er anonym, da det omhandler en veninde, og jeg vil ikke "hænge" hende ud offentligt.
Hende og manden blev skilt for 2 år siden. De har fælles forældremyndighed, men han har bopæl på den store og hun på den lille. De kører 7/7.
Here goes - han har valgt at melde den store på 8 ud af SFO, da han ikke har brug for det. Men det har mor. Hun skal hjemmefra kl 0645, men det mener far ikke er hans problem. Om onsdagen har den store fri kl 12 fra skole og skal være hos farmor de dage han har hende. Resten af ugen skal hun selv gå hjem, for hun har fri 14.45 og han er hjemme 15.30. Mor har ingen mulighed for at få hende passet om onsdagen, eller steder at aflevere om morgen.
Må han godt det? Skal de være enige om udmelding af SFO? Eller er det helt hans beslutning?
en anden ting er at far har fundet en ny kæreste. De skal giftes på et tidspunkt. Den store har i dag spurgt far om hun så skal kalde den nye kone for mor. Det må hun selv bestemme.
hvad mener i om det?
jeg er venner med dem begge, men lige her synes jeg han går over stregen. Har ikke lyst til at blande mig, men kan ikke lade være med at tænke om det ikke vil påvirke ungerne.
Anmeld