P-piller udebleven mens

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

377 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Sweet1978

Kunne ikke lige finde en debat til emnet så smider den her...

Jeg tager mine p-piller stabilt hverdag og plejer at kunne stille mit ur efter den der mens lignende blødning man får i p-pille pausen.

Men denne gang er der ikke kommet noget jeg skal starte op med p-piller igen imorgen og så gør hormonerne jo at der i al fald ikke kommer noget.

Nu har jeg haft en følelsesmæssig hård periode, som er gået lidt ud over forholdet/sexlivet så vi ved jeg ikke kan være gravid for  vi har faktisk ikke haft sex siden sidste mens. Altså hen over en evt. ægløsning hvis vi antager at pillerne ikke har virket.

Nogen der ved hvad det kan skyldes og om jeg bør gå til læge.

Kan det bare være min følelsesmæssige rutchetur der har givet kroppen ubalance.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Sweet1978

Ingen input??

Anmeld

19. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hmm...tror godt det kan være emotionelt søde... men synes lige nu skal tale med din læge alligevel! I det mindste ringe og høre om de er "bekymrede" eller om de mener det er helt normalt... Den blødning du har i pille-pauserne, er slimhinden der bliver udstødt. Du kan godt risikere at få en gennembrudsblødning efter du starter op på pillerne, nu her, men det kan sagtens lige hoppe en måned over hvis der sker lidt for meget! - i hvert fald hvad jeg har hørt!
Hvis det var mig ville jeg lige give lægen et ring
knus til dig!

Anmeld

20. august 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

hmm...tror godt det kan være emotionelt søde... men synes lige nu skal tale med din læge alligevel! I det mindste ringe og høre om de er "bekymrede" eller om de mener det er helt normalt... Den blødning du har i pille-pauserne, er slimhinden der bliver udstødt. Du kan godt risikere at få en gennembrudsblødning efter du starter op på pillerne, nu her, men det kan sagtens lige hoppe en måned over hvis der sker lidt for meget! - i hvert fald hvad jeg har hørt!
Hvis det var mig ville jeg lige give lægen et ring
knus til dig!

Tak søde det vil jeg gøre, tror også bare det er følelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.