opsigelse af lejelighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
18 svar
0 synes godt om
13. september 2014

Anonym trådstarter

Hej, nogle der ved om man kun kan opsige lejelighed fra den 1 i hver mdr eller kan man godt opsige fra f.eks den 15? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Anonym trådstarter

hov skulle ikke være ano.. flue benet sidder fast på min tablet andre der oplever det?

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

21 har set men ingen der ved noget?

Anmeld

13. september 2014

Mettefpigen

Det må stå i din kontrakt :-)

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det må stå i din kontrakt :-)

gør der ikke kun 3 mdr opsigelse

Anmeld

13. september 2014

Mettefpigen

Anonym skriver:

gør der ikke kun 3 mdr opsigelse

Der skulle gerne stå om det er fra d 1 og/eller fra d 15 i måneden... ellers må du ringe til din udlejer...

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Der skulle gerne stå om det er fra d 1 og/eller fra d 15 i måneden... ellers må du ringe til din udlejer...

okay tak  der står kun jeg har 3 mdr opsigelse og hvordan udlejer har mulighed for at opsige mig og bla bla bla

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

13. september 2014

Hønsemor

Anonym skriver:

Hej, nogle der ved om man kun kan opsige lejelighed fra den 1 i hver mdr eller kan man godt opsige fra f.eks den 15? 

Faktisk lidt pinligt jeg ikke husker det 100%, da jeg selv lige har opsagt lejlighed..
Men mener man kun kan opsige pr. d. 1 i måneden og at man max. har 3 mdrs opsigelse, men tror det afhænger af om det er privat eller via boligselskab og hvilket et selskab i så fald..
Vi bad f.eks om at vores lejlig blev opsagt pr. 1/10 og at de gerne må udleje den hurtigst muligt, og der ved vi at der allerede pr. 15/10 flytter nogen nye ind, hvis og så frem at vi er ude af lejligheden pr. 1/10 kl. 9

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Hønsemor skriver:

Faktisk lidt pinligt jeg ikke husker det 100%, da jeg selv lige har opsagt lejlighed..
Men mener man kun kan opsige pr. d. 1 i måneden og at man max. har 3 mdrs opsigelse, men tror det afhænger af om det er privat eller via boligselskab og hvilket et selskab i så fald..
Vi bad f.eks om at vores lejlig blev opsagt pr. 1/10 og at de gerne må udleje den hurtigst muligt, og der ved vi at der allerede pr. 15/10 flytter nogen nye ind, hvis og så frem at vi er ude af lejligheden pr. 1/10 kl. 9

så jeg kan godt sige til udlejer at jeg vil opsige den nu og de bare skal udleje den hurtigst muligt men jeg bor stadigvæk i den og flytter så vis der kommer en lejer inden 3 mdr? det er privat udllejer.. problemet er vi har ikke råd til 2 gange 3 huslejer og den bolig vi gerne vil ha er ledig nu men boligforeningen vil gerne holde den til os til december hvor opsigelsen i den anden jo udløber så vi kun står 1 mdr med dobbelt husleje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.