Kære baby.dk
De sidste to uger har min søn på knap 8 mdr haft mellemørebetændelse og halsbetændelse to gange. Han er så endelig blevet frisk igen for et par dage siden, har dog stadig haft let feber om morgenen, men ellers ingenting.
Idag har han været lidt træt, men ellers frisk nok, leger fint osv. Omkring kl 16 opdager jeg to røde pletter, en på hans kind og en på tindingen. 10 minutter efter er der en magen til på den anden side af hovedet, og i løbet af 30 minutter er der også en i hovedbunden og en på hans finger.
Når jeg slår billeder af skoldkopper op i det tidlige stadie ligner det en del. Ved godt jeg skal vente til imorgen og se om der er blærer på og evt om der er kommet flere, men tænkte bare om der var nogen herinde der kunne fortælle om deres forløb med skoldkopper, gerne med barn omkring samme alder?? Evt billeder? Han har ikke feber idag og virker som sagt ellers frisk.
Har bare misset en masse skole pga. mellemørebetændelse, og vi skriver eksamensprojekt, så har nok brug for nogen fortæller mig at det her er ingenting 
Anmeld