Hvad koster forsendelse til Florida?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

244 visninger
2 svar
0 synes godt om
13. september 2014

Dr. House

Jeg er med i en Halloween gruppe hvor vi sender hinanden gaver. Og jeg er blevet parret med en fra Florida. Vores max beløb er 20$ på gave ink forsendelse., men jeg kan kun finde sindssyge vanvittige udlandsforsendelses priser på Post Danmark. Kan man sende med et andet selskab, eller er det mig der har set forkert på deres hjemmeside? hvad ville priserne være? Håber lidt på noget hjælp 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

modesty

Dr. House skriver:

Jeg er med i en Halloween gruppe hvor vi sender hinanden gaver. Og jeg er blevet parret med en fra Florida. Vores max beløb er 20$ på gave ink forsendelse., men jeg kan kun finde sindssyge vanvittige udlandsforsendelses priser på Post Danmark. Kan man sende med et andet selskab, eller er det mig der har set forkert på deres hjemmeside? hvad ville priserne være? Håber lidt på noget hjælp 

Det komer helt an på hvor stort og tungt det du skal sende er. 

Du kan sende op til 250 gram for 50 kr. med postdanmark, så jeg ville nok prøve at finde en let gave.

Alternativet er UPS eller andre lignende kurér-firmaer, men når beløbet er så lavt tror jeg ikke at det kan betale sig. Men du kan tjekke på deres hjemmeside.

Anmeld

13. september 2014

Dr. House

modesty skriver:

Det komer helt an på hvor stort og tungt det du skal sende er. 

Du kan sende op til 250 gram for 50 kr. med postdanmark, så jeg ville nok prøve at finde en let gave.

Alternativet er UPS eller andre lignende kurér-firmaer, men når beløbet er så lavt tror jeg ikke at det kan betale sig. Men du kan tjekke på deres hjemmeside.

Okay, tusinde tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.