Dato for nf og ny lejlighed! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
10 synes godt om
13. september 2014

Stimap

Jeg er bare SÅ glad ... 

Fik i denne uge brev fra sygehuset med indkaldelse til nf scanning d 22 sept.. Jeg glæder mig helt vildt, men er også bare så nervøs.. - tiden kan kun gå for langsomt!  Jeg håber på fine tal og dejlig hjerterytme, men ligeså meget til at se 'den' igen..  Det vil også være dagen vi offentliggøre det på fb m.m, hvis jeg føler mig tryg efter scanningen... 

Ydermere har min dejlige kæreste og jeg fundet en ny lejlighed, helt perfekt ... Allerede til indflytning 1.10  I dag er vores lejlighed så  ovenikøbet blevet lejet ud pr 15.10, så vi ikke hæfter mere for den.. 

Jeg er glad, med glad på...

ønsker jer alle en god weekend 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Chevro

Stimap skriver:

Jeg er bare SÅ glad ... 

Fik i denne uge brev fra sygehuset med indkaldelse til nf scanning d 22 sept.. Jeg glæder mig helt vildt, men er også bare så nervøs.. - tiden kan kun gå for langsomt!  Jeg håber på fine tal og dejlig hjerterytme, men ligeså meget til at se 'den' igen..  Det vil også være dagen vi offentliggøre det på fb m.m, hvis jeg føler mig tryg efter scanningen... 

Ydermere har min dejlige kæreste og jeg fundet en ny lejlighed, helt perfekt ... Allerede til indflytning 1.10  I dag er vores lejlighed så  ovenikøbet blevet lejet ud pr 15.10, så vi ikke hæfter mere for den.. 

Jeg er glad, med glad på...

ønsker jer alle en god weekend 

Hvor dejligt med et rent positivt indlæg

Det lyder da bare super dejligt! Og tillykke med graviditeten! - forståeligt at du ikke kan vente på NF !!

Var til Nf selv i tirsdags Det er FANTASTISK!!

Anmeld

14. september 2014

Stimap

Chevro skriver:

Hvor dejligt med et rent positivt indlæg

Det lyder da bare super dejligt! Og tillykke med graviditeten! - forståeligt at du ikke kan vente på NF !!

Var til Nf selv i tirsdags Det er FANTASTISK!!

Mange tak skal du have! 

Tillykke med din graviditet og skønt at du/i havde en skøn oplevelse til nf...  Er det din første graviditet? 

Jeg tror der kommer flere følelser op i den, end man lige kan forstille dig.. Men ihh hvor bliver det godt  Vil jo gerne vide, at det jeg har båret rundt på i flere uger, har det godt derinde.. 

Anmeld

14. september 2014

Chevro

Stimap skriver:

Mange tak skal du have! 

Tillykke med din graviditet og skønt at du/i havde en skøn oplevelse til nf...  Er det din første graviditet? 

Jeg tror der kommer flere følelser op i den, end man lige kan forstille dig.. Men ihh hvor bliver det godt  Vil jo gerne vide, at det jeg har båret rundt på i flere uger, har det godt derinde.. 

Ja, det betyder så meget at vide at de er som de skal være

Det er vores nr. 2

Vi har en skøn dreng på 2 år og 3 mdr

Men uanset hvor mange gange du er til scanning, kan man ikke få nok!!
Tro mig, det er vanedannende hehe..

Kan næsten gætte mig til at det er jeres den første? Med lejlighed osv..

Anmeld

14. september 2014

Stimap

Chevro skriver:

Ja, det betyder så meget at vide at de er som de skal være

Det er vores nr. 2

Vi har en skøn dreng på 2 år og 3 mdr

Men uanset hvor mange gange du er til scanning, kan man ikke få nok!!
Tro mig, det er vanedannende hehe..

Kan næsten gætte mig til at det er jeres den første? Med lejlighed osv..

Jeg tror også jeg får købt mig til en scanning mere, senere i graviditeten... Det er så skønt ... (Fik jo en tidlig scanning, da vi ikke vidste hvor langt jeg var henne) og at høre og se det lille hjerte blinke, varmede helt ind i mit... 

Ja det er vores første graviditet... Ikke planlagt, men meget ønsket alligevel  Hvorfor vi gerne ville finde en lidt større lejlighed og med gode forhold til en barnevogn i opgang, altan m.m... 

Ej, skøn alder din dreng har! og god alder i mellem ham og hans kommende lillebror eller søster!  Vil i vide hvad det bliver? 

Anmeld

15. september 2014

Chevro

Stimap skriver:

Jeg tror også jeg får købt mig til en scanning mere, senere i graviditeten... Det er så skønt ... (Fik jo en tidlig scanning, da vi ikke vidste hvor langt jeg var henne) og at høre og se det lille hjerte blinke, varmede helt ind i mit... 

Ja det er vores første graviditet... Ikke planlagt, men meget ønsket alligevel  Hvorfor vi gerne ville finde en lidt større lejlighed og med gode forhold til en barnevogn i opgang, altan m.m... 

Ej, skøn alder din dreng har! og god alder i mellem ham og hans kommende lillebror eller søster!  Vil i vide hvad det bliver? 

Vi boede også i vores hus et år efter vi havde fået Villads, men til sidst var jeg ved at eksplodere

Man har altså bare et behov for det mere plads, med legetøj, børneseng, vugge osv.

Jeps! Jeg er faktisk ved at bestille en kønsscanning sidst i denne måned

Så er jeg nemlig langt nok henne og den klinik vi skal ind på, har kønsgaranti fra 15+0, så det er ret vigtigt For ellers koster det en formue til sidst

Jeg vil gerne vide om det bliver en pige, for så har jeg simpelthen SÅÅÅ meget nærmest nyt tøj jeg skal have solgt - for min søn har vokset så hurtigt hele vejen igennem, at hans tøj nærmest ikke alt sammen er nået at blive brugt Han bruger allerede str 4 år (:

Men ville være fedt med en dreng mere, det vil være billigt hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.