øv :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
5 svar
1 synes godt om
13. september 2014

miniRTLL

ØV ØV ØV, hvor er jeg gal på mig selv.

Tog en test i går (har først forventet mens på mandag) og den var selvfølgelig negativ..

Hvorfor skal jeg være så f*ndens utålmodig, min weekend er bare fuldstændig ødelagt :-(

dumme dumme mig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

Leonora

miniRTLL skriver:

ØV ØV ØV, hvor er jeg gal på mig selv.

Tog en test i går (har først forventet mens på mandag) og den var selvfølgelig negativ..

Hvorfor skal jeg være så f*ndens utålmodig, min weekend er bare fuldstændig ødelagt :-(

dumme dumme mig  

Ingen panik endnu / jeg testede helt neg dagen før min forventet mens. Og så blev den positiv på test dagen.

Så ro på den kan sagtens blive positiv endnu
Har du symptomer?

Knus Louise

Anmeld

13. september 2014

miniRTLL

Leonora skriver:

Ingen panik endnu / jeg testede helt neg dagen før min forventet mens. Og så blev den positiv på test dagen.

Så ro på den kan sagtens blive positiv endnu
Har du symptomer?

Knus Louise

Det ved jeg godt, er bare sur på mig selv over at jeg virkelig tror på at den kunne have været positiv i går, og over at have brudt aftalen med mig selv (ingen test før testdagen og ikke op til en weekend) - ved at jeg tager det så tungt når den bliver negativ 

Ih ja, mine bryster er sindsygt ømme og ophævede, jeg skal tisse HELE tiden, meget øget udflåd (vi snakker virkelig ekstremt!) og så har jeg desuden været meget træt og oppustet og har slet ingen af de symptomer på mens jeg plejer at have 

Anmeld

13. september 2014

Leonora

miniRTLL skriver:

Det ved jeg godt, er bare sur på mig selv over at jeg virkelig tror på at den kunne have været positiv i går, og over at have brudt aftalen med mig selv (ingen test før testdagen og ikke op til en weekend) - ved at jeg tager det så tungt når den bliver negativ 

Ih ja, mine bryster er sindsygt ømme og ophævede, jeg skal tisse HELE tiden, meget øget udflåd (vi snakker virkelig ekstremt!) og så har jeg desuden været meget træt og oppustet og har slet ingen af de symptomer på mens jeg plejer at have 

Lad vær med at slå dig selv oven i hovedet fordi du har tisset på en pind .

Det er også muligt at din ÆL har ligget senere og derfor slår den først ud på testen om et par dage

Jeg krydser

Knus Louise

Anmeld

13. september 2014

miniRTLL

Leonora skriver:

Lad vær med at slå dig selv oven i hovedet fordi du har tisset på en pind .

Det er også muligt at din ÆL har ligget senere og derfor slår den først ud på testen om et par dage

Jeg krydser

Knus Louise

Den har rent faktisk ligget senere i denne måned - det havde jeg da glemt alt om 

Blev nemlig indlagt fordi jeg havde så voldsomme ægløsningsmerter og både mig og min læge var overbeviste om at det var blindtarmsbetændelse 

Anmeld

17. september 2014

miniRTLL

Hmm...

Skulle have haft min mens i mandags men den er ikke kommet endnu på trods af test både mandag og tirsdag morgen  - så nu venter jeg til mandag i næste uge og er den ikke kommet der må jeg forbi lægen hvis ikke der dukker en positiv test op.

Ved egentlig ikke hvordan jeg har det med det her, er glad nok for at der ikke er nogen mens for så er der håb endnu men det med negative tests er jo direkte frustrerende...  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.