Hvad kan dette være? Billede - lidt ulækkert.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.307 visninger
12 svar
6 synes godt om
13. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har fået denne knop. Den er Semi hård. Startede som rød og har nu udviklet sig til ret mørk. Den sidder på pubes. Hvad kan det mon være?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2014

EAF

Anonym skriver:

Jeg har fået denne knop. Den er Semi hård. Startede som rød og har nu udviklet sig til ret mørk. Den sidder på pubes. Hvad kan det mon være?

Indgroet hår med betændelse eller en bums?  

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Indgroet hår med betændelse eller en bums?  

Det er ikke en bums, for har efterhånden haft den længe. Hvis det er et indgroet hår, hvis jeg skal så gøre?

Anmeld

13. september 2014

Lukas&Liam<3

Byld

Anmeld

13. september 2014

Muffinmus

Jep, opstarten byld pga indbygget hår. Du skal på en eller aanden måde få hul pg med pincet få rettet håret eller pillet det ud. Men piller du det ud risikerer du at den vokser glat igen. Desværre hører det til hvis man barberer sig og især voksning giver bylder

Anmeld

13. september 2014

Enskønhed14

Du må endelig ikke selv prikke hul og tømme den hvis det er en byld! Jeg kæmper med dem hele tiden nu de kommer med 2-3 måneders mellemrum og skal til lægen hver gang så det bliver gjort ordenligt 

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

Enskønhed14 skriver:

Du må endelig ikke selv prikke hul og tømme den hvis det er en byld! Jeg kæmper med dem hele tiden nu de kommer med 2-3 måneders mellemrum og skal til lægen hver gang så det bliver gjort ordenligt 

Årh nej. Jeg har netop prikket hul. Ved stadig ik hvad det er, men der kom en del gulligt ud, som så gik over i blod. Altså ala en bums

Anmeld

13. september 2014

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jep, opstarten byld pga indbygget hår. Du skal på en eller aanden måde få hul pg med pincet få rettet håret eller pillet det ud. Men piller du det ud risikerer du at den vokser glat igen. Desværre hører det til hvis man barberer sig og især voksning giver bylder

Kan ikke se nogle indgroet hår, men har prikket hul og har fået det meste ud!

Anmeld

13. september 2014

Muffinmus

Rens det evt i let saltvand så det ikke svider, men ikke parfumeret sæbevand....men der er nok et lille hår der er kommet med ud eller sidder..der er oftest den grund de kommer med mindre du F.eks en vandrende lille splint, de kan også gøre det, men er noget sjældnere

Anmeld

13. september 2014

B&J

Anonym skriver:

Kan ikke se nogle indgroet hår, men har prikket hul og har fået det meste ud!

Det er en byld og sker ikke noget ved du har fået huld først er det gult også blod 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.