Jer der har succes med 5:2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
8 svar
0 synes godt om
12. september 2014

Anonym trådstarter

Hvad spiser i på 2 dagene???

Mangler inspiration. Det er mig der laver aftensmad og har svært ved ikke at spise det de andre får  De er magre og skal derfor spise mad med meget energi, både min mand og de to af børnene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Der er masser af gode opskrifter på Nettet
Du får lige 2 af mine yndlings...kyllingeretten er simpelthen SÅ god og mættende

Wokret med kylling

Ingredienser:

• 140 gr Kyllingefilet
  • 1 tsk Olivenolie
  • 1 tsk friskhakket ingefær
  • 1 spsk friskhakket koriander
  • 1 fed knust hvidløg
  • 2 tsk soja sauce
  • Saften af ½ citron
  • 50 gr sukkerærter
  • 100 gr strimlet hvidkål
  • 160 gr skrællede gulerødder skåret i tændstikstore stykker

Fremgangsmåde:

Skær en kyllingefileten i strimler.
Steg dem på en pande med slip let-belægning i 1 tsk. olivenolie med 1 tsk. friskhakket ingefær, 1 spsk frisk-hakket koriander, 1 fed knust hvidløg, 2 tsk soja sauce og saften af ½ citron, til kødet er let brunet.
Tilsæt vand, hvis det brænder fast.
Tilsæt sukkerærter, strimlet hvidkål og de skrællede gulerødder skåret i tændstikstore stykker.
Steg det i 5-10 minutter, til kødet er gennemstegt.
Tilsæt eventuelt ekstra vand.

Kalorier: 281 kalorier

Anmeld

12. september 2014

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

http://www.slankeklubben.dk/52-kuren/fibermuffins-125-kcal#.VBNYB_nV_dN

Anmeld

13. september 2014

*Pingvinen*

Anonym skriver:

Hvad spiser i på 2 dagene???

Mangler inspiration. Det er mig der laver aftensmad og har svært ved ikke at spise det de andre får  De er magre og skal derfor spise mad med meget energi, både min mand og de to af børnene

Jeg er lige startet og faster kun 24timer. Jeg faster fra kl 18 til kl 18. På den måde får jeg altid et alm aftenmåltid. Men har ikke voldsomt behov for mere mad eller anderledes mad i over et døgn efter mine fastedage.
På en fastedag får jeg kål/gulerødder og protein.
Fx gulerødder og banan til formiddag. Og gulerødder, en tomat og æg med lidt mayo til eftermiddag. Også får jeg et Kruse kaffe med mælk i til morgen. Det er under de 500 kcal og fordi jeg priser formiddag og eftermiddag er da det passer mig bedst ift mit arbejde.

Anmeld

13. september 2014

Lukas&Liam<3

Der er en gruppe på fb hvor du kan søge gode råd
Startede mandag og har tabt 2,1kg allerede, er dog også startet træning. Men faster fra 17-9, altså 40 timer x 2

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Men fik af vide man netop ikke skulle faste en hel dag, bare dele sine måltider op i 2-3 små...F.eks lille kop hjemmelavet suppe til aften, halv fiberbolle til frokost og F,eks skyr til morgenmad. For netop ikke at faste, men komme ned på de 500 og holde sin forbrænding i gang????

Anmeld

14. september 2014

Lukas&Liam<3

Helst hol det på 1-2 måltider, maks 500 kcal..

I dag har vi fået kyllinge deller med grøntsager

Anmeld

14. september 2014

Anonym trådstarter

Det er det der er svært...

når resten af familien mere eller mindre er undervægtige er det sørme svært at stå og kokkere lækkert mad og så selv æde salat eller suppe. Nærmest umuligt

mister totalt lysten til at lave mad til dem hvis jeg ikke selv kan spise den og manden skal bare ikke lave mad..dur ikke. Han er røv dårlig til det og har ingen sans for hverken råvarer, opskrifter, eller bare sådan oget som at smage maden til

Anmeld

15. september 2014

Studerendemor

Det er det der er svært...

når resten af familien mere eller mindre er undervægtige er det sørme svært at stå og kokkere lækkert mad og så selv æde salat eller suppe. Nærmest umuligt

mister totalt lysten til at lave mad til dem hvis jeg ikke selv kan spise den og manden skal bare ikke lave mad..dur ikke. Han er røv dårlig til det og har ingen sans for hverken råvarer, opskrifter, eller bare sådan oget som at smage maden til

Jeg faster fra aftensmad til aftensmad, så jeg kan spise sammen med min familie og spise det samme som dem. Derimellem drikker grøntsagsjuice. Find metoden, der virker for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.