VenterVanessa skriver:
Øv øv.. Er 33+1.. Alt i graviditeten er gået rigtig fint, mit langtidsblodsukker har lagt rigtig flot (diabetes type 1) og hun har været perfekt til scanningerne.. Sidst lå hun 5% under men ellers helt perfekt.
Var så til scanning i går, mit langtidsblodsukker er steget ret meget, og hun ligger pludselig 18% under med en vægt på kun 1750gram ca.. (Diabetikere får normalt store babyer ved højt blodsukker), så nu er jeg kaldt til ekstra scanninger osv..
Har været rigtig stresset i 2-3 uger nu, og er så ked af det går ud over min lille prinsesse!! :-(
Åh altså.. Et lille øv indlæg herfra..
Min pige lå også under gennemsnittet - først 12, så 15 og til sidst 18 % og det gjorde mig rigtig ked af det. 32+6, blev jeg scannet og prinsessen skønnet til 1828 gram. Blev scannet igen 36+0, hvor hun blev skønnet til 2269 gram. Da jeg gik i fødsel 36+6, var jeg så bange for, at hun skulle op på børneafdelingen direkte efter fødslen. (Det skal de på Roskilde, hvis de vejer under 2300 gram) Heldigvis kom prinsessen ud og vejede hele 2551 gram

Og de scanninger kan sagtens tage fejl, for en ting var sikkert - min pige tog ikke 281 gram på i løbet af de sidste 6 dage.
Krydser fingre for, at alt går godt, med din lille prinsesse
Anmeld