Da jeres børn blev renlige..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
15 svar
3 synes godt om
12. september 2014

lycly

Hvor længe gik der så fra han/hun begyndte at sige til og begyndte at tisse mm på toilettet til at I tog bleen af dem om dagen?
Og hvordan besluttede I at NU er han/hun klar til ikke at have ble på længere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Tip!

Min søn gik en dag herhjemme uden ble på, og lige pludselig mærkede han at han skulle tisse.. Så var de på tide.. 

Natbleen havde han på 2 eller 3 gange, den var tør alle dage og tog jeg også den af..  Han var 3 år og 4 mdr, og smed det hele indenfor en 4 dage.. 

Anmeld

12. september 2014

MetteT

Vi tog bleen af først... Der var ingen af dem der hverken havde sagt når de sku tisse eller i det hele taget vist nogen interesse for hverken potte eller wc...
Men en dag kom de og sagde at nu ville de ikk bruge ble mere... Bum og sådan blev det.. Både dag og nat og med ganske ganske få uheld..

Anmeld

12. september 2014

PernilleogLouis

Tog den af den dag han sagde at nu ville han ikke bruge ble mere også var det bare det

Anmeld

12. september 2014

Krussedulle

LuLy skriver:

Hvor længe gik der så fra han/hun begyndte at sige til og begyndte at tisse mm på toilettet til at I tog bleen af dem om dagen?

Vi skulle passe hus i sommerferien, og så tog vi bleen af vores dreng. Han gik bare på toilettet!

Der har ikke været nogen optakt, vi spurgte ham bare om han ville have den af..

Og ja. Så har han gået på toilettet siden.

Anmeld

12. september 2014

MyLove E

I påsken havde vi 5 dage fri så vi tænkte lad så prøve.
Han fik så skoldkopper samtidig med, de hjalp lidt for han kunne ikke holde ud af have ble på

Anmeld

13. september 2014

Mor til Frederic og Freya

LuLy skriver:

Freya var i bad tirsdag morgen i uge 33, hun hoppede selv i underbukser og sagde til hende; hey freya du har glemt ble'en..

Hun kiggede op og sagde blot; freya færdig bruge ble, baby bruger ble - freya bar' underhyler på...

Der var hun knap 2 år og 4 mdr.

Hun går stadig uden ble i dagtimerne og heller ikke i dagpleje.

Hun siger selv til uanset hvor vi, om det er i føtex - fakta - på speedway banen - i mg - når vi kører bil mm

Anmeld

13. september 2014

LouiseEm

LuLy skriver:

Vi gik og øvede lidt derhjemme da han var 3 år og et par måneder.. Det gik ikke så godt, og han tissede meget i bukserne.. Lavede også stort i bukserne et par gange. Tænkte egentlig at han jo nok ikke var klar, så gav ham bleen på igen.

Få dage efter hentede jeg ham i børnehaven hvor han selv havde bedt om at få bleen af. Siden den dag har der selvfølgelig været et par uheld, men nu har han været blefri i cirka 6 måneder. Der gik ikke mange uger fra han smed bleen om dagen til han også begyndte at sove uden om natten - og antal uheld om natten kan tælles på en hånd! Det gik meget nemmere end jeg havde forventet.

Anmeld

13. september 2014

2babygirls

LuLy skriver:

Den dag min datter blev 3 sagde hun at nu skulle hun ikke bruge ble mere, så vi tog den af og så var der lidt uheld i nogle dage, og derfra gik der 2 mdr så brugte hun heller ikke ble om natten mere

Anmeld

13. september 2014

morethanperfect

Vi var løbet tør for bleer til Oscar en dag , hvor jeg ville ned og købe nogle . Men så sagde han at han ikke ville ha ble på .. Så måtte vi jo lade vær med det
Han siger til hver gang når han skal på toilettet , og han bruger heller ikke ble om natten .. Bleen røg både om dagen og natten på 1 døgn , uden uheld . Så det var flot . 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.