totalt julehumør

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Ha ha ha ha ha, det er os kun fordi vi ventet baby til slutningen af oktober, så jeg har Været lidt meget på forkant, så ikke der gik så meget tid fra to små børn og en ny baby 

Jeg venter en til midt oktober, men har så kun en i forvejen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

I er jo ramt af en massepsykose allesammen! Det har været sommervejr i dag, og der er heldigvis evigheder til julestress og grimme nisser 

Anmeld

12. september 2014

EnGodMor

Kay skriver:

Jeg venter en til midt oktober, men har så kun en i forvejen

Det er til at have med at Gøre med "kun" en i forvejen her har vi to på 2 og 4 år = meget krudt i rumpen + en ny i slutningen af oktober. 

Det bliver en fantastisk jul 

Er i så blevet klar til babys ankomst? 

Gætter på den klassiske med at hospitalstasken ikke er pakket endnu?  det er den ikke her 

Anmeld

12. september 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Det er til at have med at Gøre med "kun" en i forvejen her har vi to på 2 og 4 år = meget krudt i rumpen + en ny i slutningen af oktober. 

Det bliver en fantastisk jul 

Er i så blevet klar til babys ankomst? 

Gætter på den klassiske med at hospitalstasken ikke er pakket endnu?  det er den ikke her 

Nej er du gal har haft meget slemme plukveer i 14 dage nu og min læge mente der Max ville gå en uge før jeg fødte, så er er pakket 

Og køber pakker til begge 2 når jeg finder noget jeg sys passer det er sværest til lillesøster men Elna er sikker på nissen kommer med gaver til hende også 

Og så skal der lige gøres klar til en navngivnings fest i januar også

Anmeld

12. september 2014

EnGodMor

Kay skriver:

Nej er du gal har haft meget slemme plukveer i 14 dage nu og min læge mente der Max ville gå en uge før jeg fødte, så er er pakket 

Og køber pakker til begge 2 når jeg finder noget jeg sys passer det er sværest til lillesøster men Elna er sikker på nissen kommer med gaver til hende også 

Og så skal der lige gøres klar til en navngivnings fest i januar også

Wao pluk veer i fjorten dage. Av for katten, så er det spændende og se om lægen får ret, med hensyn til hvornår du føder

her har jeg lavet to lange listet, til punkt og prikke, med hvad der skal købes, Gøres, laves, klarGøres osv til barnedåb, som vi ikke ved endnu hvornår skal holdes. Lavede listerne i juni måned. 

Selvfølgelig kommer nissen  med gaver  til hende os 

Anmeld

12. september 2014

Kay

EnGodMor skriver:

Wao pluk veer i fjorten dage. Av for katten, så er det spændende og se om lægen får ret, med hensyn til hvornår du føder

her har jeg lavet to lange listet, til punkt og prikke, med hvad der skal købes, Gøres, laves, klarGøres osv til barnedåb, som vi ikke ved endnu hvornår skal holdes. Lavede listerne i juni måned. 

Selvfølgelig kommer nissen  med gaver  til hende os 

Ha ha jeg har også lavet lister 

Anmeld

13. september 2014

Lukas&Liam<3

Jeg glæder mig også helt vildt til jul det bliver liam's først jul, han er 9-10 måneder til jul og Lukas 2. Jul han bliver 2 til januar.
Glæder mig så meget til at se hvad han siger til julen i år, nu han kan snakke og forstår hyggen og ikke mindst se ham åbne gaver.
Vi skal så meget hygge i år, og der skal pyntes SÅ flot op

Anmeld

13. september 2014

Mettefpigen

Jeg glæder mig til at holde jul med bassen :-) men glæder mig overhovedet ikke til kulden og sne og is på vejene må meget gerne holde sig væk!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.