Kunne I gætte kønnet ud fra hjertelyden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Gættede I/jordemorderen rigtigt køn ud fra hjertelyden?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.830 visninger
6 svar
1 synes godt om
12. september 2014

Anonym trådstarter

Er vildt nysgerrig på at vide kønnet, så derfor: Hvor mange af jeg har kunne gætte rigtigt køn ud fra barnets hjertelys/frekvens? Baby's hjertelyd ligger mellem 120 og 140 så ud fra myten, så bliver det en dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

anonym10101

Anonym skriver:

Er vildt nysgerrig på at vide kønnet, så derfor: Hvor mange af jeg har kunne gætte rigtigt køn ud fra barnets hjertelys/frekvens? Baby's hjertelyd ligger mellem 120 og 140 så ud fra myten, så bliver det en dreng. 

Ja 

Min datter havde en hjertelyd på 152/160 

Det samme havde min søster og jeg, da min mor var gravid 

Anmeld

12. september 2014

elskeratværemor

Min søn havde på 150-160 og det sku efter sigende være en pige, men han er nu en dreng :-)

Anmeld

12. september 2014

Jannieb

Anonym skriver:

Min søn havde en hjertefrekvens på 150/160. Så her passede den ikke 

Anmeld

12. september 2014

Christine

Begge mine drenge burde være piger, hvis hjertelyden har noget at sige.

Min pige i maven burde så til gengæld være en dreng, hvis man ser bort fra hvad man kan se og udelukkende bedømmer ud fra hjertelyd.

Anmeld

12. september 2014

lineog4

Alle mine skulle være drenge og der er da to piger imellem  Da jeg fødte den første vædede min mand med jordemoderen om køn (åh ja mens jeg knoklede og havde smerter, og og og så flirtede han sgu med jordemoderen ). Og hun var 99,9 % sikker på en dreng, grundet hjerterytme, mave form og størrelser - men ud kom en skøn pige.

Anmeld

12. september 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Venter med at svare til efter den 21 Min jordemoder gætter på en dreng pga -lyden. Skal til kønsscanning d. 21

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.