Min søn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. september 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Natteravnen skriver:

Han sveder med og uden nattøj og bliver derfor kold og klam som medfører forkølelse som resultere i at han får blodnæse/styrtblodsnæse fra tid til anden 

Arh på den måde  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. september 2014

EAF

Kay skriver:

Altså vi har bare købt nogle velkro selvklæbende strimler og så et gardin myggenet fra iKea og så klippet det til så det passer vinduet, da vores vindue har en dum størrelse...

Kan godt prøve at finde det fra iKea senere er på fra mobilen lige nu

Det kunne jo måske afhjælpe mit problem, så det må du hjertens gerne  Kunne godt tænke mig at dele soveværelse med min mand igen 

Anmeld

12. september 2014

Mother-love

Natteravnen skriver:

Præcis! Jeg må ud og have anskaffet mig noget uldundertøj til sønnike, når der er penge til det. Det er vist ikke helt billigt, men tænker godt givet ud hvis det kan afhjælpe dilemmaet. For med forkølelse følger jo gerne hans sarte næsebor og så undgår vi blodnæse/styrtnæseblod  Tak for hjælpen 

Nej det er nemlig møghamrende dyrt. Men godt givet ud når det er så nødvendigt. Mener papfar.dk har halv pris lige i øjeblikket der har jeg nemlig købt fra. Og det er bare super lækkert kvalitet.

Anmeld

12. september 2014

Mathilde

Vores pige er også rigtig varm og sveder om natten. Hun fik en silkedyne og det har hjulpet. Hun er bare alm lun på kroppen og ikke svedig, når hun har den på

Anmeld

12. september 2014

Mathilde

Vores pige er også rigtig varm og sveder om natten. Hun fik en silkedyne og det har hjulpet. Hun er bare alm lun på kroppen og ikke svedig, når hun har den på

Anmeld

12. september 2014

Mathilde

Anmeld

12. september 2014

Mathilde

Ved ikke lige hvorfor indlægget kom 3 gange

Anmeld

12. september 2014

EAF

Mathilde skriver:

Ved ikke lige hvorfor indlægget kom 3 gange

Det er nok bare fordi det er fredag 

Anmeld

12. september 2014

Kay

Natteravnen skriver:

Det kunne jo måske afhjælpe mit problem, så det må du hjertens gerne  Kunne godt tænke mig at dele soveværelse med min mand igen 

http://www.ikea.com/dk/da/catalog/products/90111980/

og velkro kan du fx købe i panduro... nogle gange har de det også i ti kroners butikken og ellers i stof foretninger... det skal bare være selvklæbende velkro  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.