1. jordemoderbesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
6 synes godt om
11. september 2014

Nadia&Daniel

Var afsted igår - og mødte den mest fantastisk jordemoder vi havde sådan en god og hyggelig snak og stemningen var bare super

Vi hørte -lyd - FANTASTISK - og hun sagde: "Vil selvfølgelig ikke lægge hovedet på blokken, men det lyder som en lille dreng......eller en pige som sover" - så nu må vi se hvad maven gemmer på, da vi skal til kønsscanning 21/9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Christine

Nadia&Daniel skriver:

Var afsted igår - og mødte den mest fantastisk jordemoder vi havde sådan en god og hyggelig snak og stemningen var bare super

Vi hørte -lyd - FANTASTISK - og hun sagde: "Vil selvfølgelig ikke lægge hovedet på blokken, men det lyder som en lille dreng......eller en pige som sover" - så nu må vi se hvad maven gemmer på, da vi skal til kønsscanning 21/9

Jeg tror nu ikke på den med hjertelyd! For så ville jeg have to piger og en dreng i maven, men det er lige omvendt 

Dejligt at du har en god jordemoder. Og skønt at hun gad lytte til hjertet så tidligt, det synes jeg ikke de rigtigt gad hos mig.

Spændende hvad kønsscanning siger!

Anmeld

13. september 2014

Nadia&Daniel

Christine skriver:

Jeg tror nu ikke på den med hjertelyd! For så ville jeg have to piger og en dreng i maven, men det er lige omvendt 

Dejligt at du har en god jordemoder. Og skønt at hun gad lytte til hjertet så tidligt, det synes jeg ikke de rigtigt gad hos mig.

Spændende hvad kønsscanning siger!

Det er nemlig spændende Med Laura lyttede de også, men da de ikke kunne finde den, sendte de mig direkte til scanning, så det er åbenbart meget forskelligt

Anmeld

13. september 2014

Røverdatter

Dejligt med positivt møde anede ikke at nogle skønner ud fra hjertelyd. Jeg tror nu mere på mavefornemmelse og intuition

Anmeld

13. september 2014

Christine

Nadia&Daniel skriver:

Det er nemlig spændende Med Laura lyttede de også, men da de ikke kunne finde den, sendte de mig direkte til scanning, så det er åbenbart meget forskelligt

Jeg tror også mange af dem er bange for ikke at kunne finde hjerteslag og så vil de nok spare de scanninger. Men dejligt du kom til scanning dengang!

Hvilket køn tror I selv på?

Anmeld

13. september 2014

Nadia&Daniel

Røverdatter skriver:

Dejligt med positivt møde anede ikke at nogle skønner ud fra hjertelyd. Jeg tror nu mere på mavefornemmelse og intuition

Havde en klar mavefornemmelse med Laura - der sagde pige. Men denne gang er jeg selv i tvivl - så enten eller

Anmeld

13. september 2014

Nadia&Daniel

Christine skriver:

Jeg tror også mange af dem er bange for ikke at kunne finde hjerteslag og så vil de nok spare de scanninger. Men dejligt du kom til scanning dengang!

Hvilket køn tror I selv på?

Har ingen mavefornemmelse denne gang (gættede selv rigtigt sidst - vi kendte først kønnet da hun kom til verden) - men denne gang kan det være enten eller

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.