UVI og arbejde imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
7 svar
0 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har været hos lægen Idag og fået konstateret urinvejsinfektion.. Det svier konstant og gør såååå ondt når jeg skal tisse ! Som iøvrigt også er konstant (føles det som om)... 

Jeg har taget mine første piller her til aften. Ville i ta på arbejde imorgen?? 

Nu håber jeg ikke jeg har skrevet noget forkert så det udvikler sig til en "skælde ud" debat.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg har været hos lægen Idag og fået konstateret urinvejsinfektion.. Det svier konstant og gør såååå ondt når jeg skal tisse ! Som iøvrigt også er konstant (føles det som om)... 

Nu håber jeg ikke jeg har skrevet noget forkert så det udvikler sig til en "skælde ud" debat.. 

Ja det ville jeg... 

Kan ikke se en grund til at blive hjemme, at det svier og er ubehageligt på wc.. ja den ville jeg bide i mig...

Anmeld

11. september 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jep, det ville jeg. 

Anmeld

11. september 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Når du har taget pillerne nu burde, i hvert fald den konstante tissetrang, være væk imorgen tidlig (jeg har i mine yngre dage lidt temmelig meget af blærebetændelse, og det har altid hjulpet hurtigt når først man er begyndt på pillerne)

Så jeg ville satse på at tage på arbejde imorgen, ja

Anmeld

11. september 2014

Clisolka

Anonym skriver:

Ja, det ville jeg! 

Jeg har tit været på arbejde med sådan en omgang... 

Anmeld

11. september 2014

Frk.S

Ja, det ville jeg. 

God bedring. 

Anmeld

11. september 2014

Sissel

Det kommer vel an på hvad dit arbejde er, og hvordan du har det. Når jeg har blærebetændelse blir jeg syg med feber og skal tisse hele tiden. Og så blir jeg altså hjemme fra arbejde, da det simpelthen ikke kan lade sig gøre at komme på toilet hver 10. min.

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for svar !

jeg har det stadig skidt . 

Jeg har meddelt at jeg er på imorgen. Jeg er handicaphjælper 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.