Svangerskabsforgiftning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

440 visninger
7 svar
2 synes godt om
11. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige fundet ud af, at jeg har nogle tegn på svangerskabsforgiftning. Min læge svarer kun til klokken 13. Ville I ringe til fødemodtagelsen? Det er vel ikke akut eller? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

Nystart

hvor langt er du?

Og hva tegn har du?

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg er i 31. uge og har sløret syn, kvalme og har ondt efter plukveer...

Anmeld

11. september 2014

tithi

Anonym skriver:

Jeg er i 31. uge og har sløret syn, kvalme og har ondt efter plukveer...

Jeg ville ringe, det kan ikke skade

Anmeld

11. september 2014

AnneBJ

Hvis det er første barn ville jeg ringe nu. Hvis det ikke er første, og du ikke har haft SSF før, ville jeg vente til imorgen.

Anmeld

11. september 2014

Hullabullabulla

Nu er jeg en af dem der ikke lyttede til min egen krop, og derfor blev min ssf ikke opdaget før fordi jeg ventede til sidste øjeblik..

Så jo - ring du bare , ssf er ikke til at spøge med..

Anmeld

11. september 2014

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Hvis det er første barn ville jeg ringe nu. Hvis det ikke er første, og du ikke har haft SSF før, ville jeg vente til imorgen.

Tilføjelse: hvis det ikke er første barn, men far er den samme

Er der en update på dig?

Anmeld

11. september 2014

Anonym trådstarter

Hej alle, tak for svar.

Jeg ringede ind og blev undersøgt. Mine tal var som de skulle, så der var heldigvis ikke noget der. En lille smule protein i urinen, men ikke noget, der kunne påvirke noget. Fik dog lov til at vente i tre timer på en læge, fordi de mente at jeg skulle ses af en læge, inden jeg fik lov til at komme hjem. Og det skal lige tilføjes, at jeg havde min datter på 3,5 år med, da jeg ikke havde mulighed for at få hende passet og hendes far/min mand var på arbejde. Men hun var heldigvis i godt humør og rigtig rigtig tålmodig. (Spurgte hende efterfølgende om hun kunne tænke sig at blive jordmoder, når hun bliver stor, men hun var hurtig at svare, at hun ville være pizzamand )

Det svarer vist også på spørgsmålet om det er første barn. Jeg har en datter i forvejen, det er samme far, og der havde jeg ingen komplikationer overhovedet. Så det ville måske have været en god idé at vente til i morgen. Men nu er bekymringerne så væk. Lægen mente at der er noget, der trykker inde i mit højre øje - derfor synsforstyrelser, og det sker åbenbart for nogle under graviditeten. Skal til øjenlæge hvis det ikke går væk af sig selv efter fødslen. mht. kvalme osv. mente de at det nok kun var almindelige graviditets gener. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.