hmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

938 visninger
14 svar
0 synes godt om
11. september 2014

bellydance

Var ellers lige så glad, jeg tester fint positiv, havde heller ikke fået mens men har et hcg på 8  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2014

modesty

Var ellers lige så glad, jeg tester fint positiv, havde heller ikke fået mens men har et hcg på 8  

Øv, hvor ærgerligt.  Men så har du jo nok haft en bio. Jeg ved godt at det er svært at se et lyspunkt nu, men det er et rigtig godt tegn at få en bio - det betyder at kroppen er modtagelig for en graviditet (sagde overlægen på Riget til mig da jeg fik en bio).

Jeg håber at det lykkes snart.

Anmeld

11. september 2014

bellydance

Men jeg troede bare at bio var den svagt positiv og at de så blev negative

Anmeld

11. september 2014

Rockertand

bellydance skriver:

Hvis du har testet positiv et par dage, kan du risikere, at det er en bio, hvor HCG er på vej ned.
Det virker ikke til at være en test, der modsvarer HCG på 8, da referenceværdien hedder ikke-gravid op til 5, og testen formentligt måler fra ca. 25.
Skal du have taget en blodprøve mere?

Anmeld

11. september 2014

bellydance

Har testet positiv siden 3+4

Og i dag er den stadig lige så positiv 

Skal have taget i morgen

Anmeld

11. september 2014

Chellie

bellydance skriver:

Har testet positiv siden 3+4

Og i dag er den stadig lige så positiv 

Skal have taget i morgen

HCG har en lang halveringstid, så selvom den måske er nedadgående, kan der godt gå lidt tid, før testen igen er negativ .. Men forstod jeg rigtigt, at du ikke har fået mens endnu?

Anmeld

11. september 2014

bellydance

Har ikke fået mens nej

Anmeld

11. september 2014

Chellie

bellydance skriver:

Har ikke fået mens nej

Så kan det jo være et af flere scenarier ... Det kan være en bio, som flere har nævnt. Det kan også være en graviditet uden for livmoderen, hvis man er rigtig uheldig. Men det *kan* jo også være, at du bare er en af dem der "starter langsomt op"? Der er vist ikke meget andet at gøre, end at vente på blodprøven i morgen ... 

Anmeld

11. september 2014

esioul

bellydance skriver:

hvor langt er du henne?

Anmeld

11. september 2014

bellydance

Kun 4+1 ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.