børneklubber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.661 visninger
8 svar
8 synes godt om
10. september 2014

MHB

Hej de damer (og mænd) 

Hvad er der af fede klubber for børn? Her tænker jeg klubber som eksempelvis Børnenes Trafikklub, BRs klub og lignende!

Så ganske nemt, hvilke fede børne klubber er der derude, hvilke er jeres børn medlemmer i og koster det noget eller er der gratis? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

LinLin

Mine er med i lego club - de får et blad et par gange om året.

Ellers er de kun med i klub br...

Nå, ja:
Og mcD familieklub tror jeg det hedder. Så får de en hilsen på deres fødselsdag med gavekort til 2x happy meal plus to kopper kaffe til forældrene...

Anmeld

10. september 2014

MHB

LinLin skriver:

Mine er med i lego club - de får et blad et par gange om året.

Ellers er de kun med i klub br...

Nå, ja:
Og mcD familieklub tror jeg det hedder. Så får de en hilsen på deres fødselsdag med gavekort til 2x happy meal plus to kopper kaffe til forældrene...

Jeg havde slet ikke overvejet at MacD selvfølgelig har en klub! Jeg har hørt at Nordisk film også har en klub for børn, men da min søn kun er 16 måneder går han ikke så meget i biffen endnu, så jeg har ikke lige undersøgt det nærmere  

Anmeld

11. september 2014

Frk.S

Freja er medlem af Klub BR og børnenes trafikklub

Sofie (8 uger) er ikke medlem endnu, men regner da med hun også skal når hun bliver gammel nok til det.

Anmeld

11. september 2014

MHB

Frk.S skriver:

Freja er medlem af Klub BR og børnenes trafikklub

Sofie (8 uger) er ikke medlem endnu, men regner da med hun også skal når hun bliver gammel nok til det.

Vores søn er 16 måneder så han er pt også kun i BR men tænker at ønske et Børnenes Trafikklub medlemskab i julegave. Kan huske det fra jeg var barn, og jeg synes det var så fedt når man fik pakker!  

Anmeld

13. september 2014

lau85

Legekæden er lidt ligesom fætter br med gave ved fødselsdag og optjene mønter 

Anmeld

13. september 2014

EAF

MHB skriver:

Hej de damer (og mænd) 

Hvad er der af fede klubber for børn? Her tænker jeg klubber som eksempelvis Børnenes Trafikklub, BRs klub og lignende!

Så ganske nemt, hvilke fede børne klubber er der derude, hvilke er jeres børn medlemmer i og koster det noget eller er der gratis? 

Hvad med Verdens Naturfonden? WWF. mindes jeg det hed da jeg var barn. Fik samlehæfte med alverdens dyr og så fik man klistermærker med dyr - dem vi især skal beskytte fra udryddelse - syntes jeg personligt har mere værdi 

Anmeld

13. september 2014

MHB

Natteravnen skriver:

Hvad med Verdens Naturfonden? WWF. mindes jeg det hed da jeg var barn. Fik samlehæfte med alverdens dyr og så fik man klistermærker med dyr - dem vi især skal beskytte fra udryddelse - syntes jeg personligt har mere værdi 

Det lyder mega genialt! Det må jeg undersøge om det stadig findes Tak! 

Anmeld

13. september 2014

tarkoflen

MHB skriver:

Hej de damer (og mænd) 

God ide at ønske sig sådan noget til jul! Jeg husker også tydeligt Børnenes trafikklub

Og noget at det jeg husker mest er desværre at jeg fik fingrene i klemme noget så eftertrykkeligt i de der metalringe en dag jeg skulle sætte nye sider i håber de har lavet et smartere system i dag

Thea er med i fætter BR

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.