Facebook-hjælp vil ikke vises online

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.250 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2014

Mussen2

Jeg har ledt og ledt og forsøgt alverdens ting.

Jeg vil gerne have det sådan at andre ikke kan se hvornår jeg sidst var online. Jeg har deaktiveret chat- virker ikke. Andre kan stadig se hvor pr jeg sidst var online.
Nogle af mine venner vises aldrig hvornår de sidst var/er online.

Hjææææælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

EnGodMor

Jeg bruger ikke selv Facebook, men har godt hørt fra andre, at de har gjort sådan, at deres venner ikke kan se når han/hun er på Facebook.

Men skriver egentlig bare lige af nysgerrighed nu  er det noget nyt der er lavet, det med at vennerne kan se hvornår man sidst har Været online,.? 

For år tilbage kunne man hvertfaldt ikke se hvornår folk sidst var på Facebook 

Anmeld

10. september 2014

Mussen2

EnGodMor skriver:

Jeg bruger ikke selv Facebook, men har godt hørt fra andre, at de har gjort sådan, at deres venner ikke kan se når han/hun er på Facebook.

Men skriver egentlig bare lige af nysgerrighed nu  er det noget nyt der er lavet, det med at vennerne kan se hvornår man sidst har Været online,.? 

For år tilbage kunne man hvertfaldt ikke se hvornår folk sidst var på Facebook 

Jeg ved ikke om det er nyt. Men en ting er sikkert hvis Det ikke kan deaktiveres så er jeg ikke bruger længere. Jeg ønsker ikke at blive overvåget på den måde.

Men forstår bare ikke hvorfår nogen ikke vises....

Anmeld

10. september 2014

Mor Christa

Mussen2 skriver:

Jeg har ledt og ledt og forsøgt alverdens ting.

Jeg vil gerne have det sådan at andre ikke kan se hvornår jeg sidst var online. Jeg har deaktiveret chat- virker ikke. Andre kan stadig se hvor pr jeg sidst var online.
Nogle af mine venner vises aldrig hvornår de sidst var/er online.

Hjææææælp

Prøv dette: 

Genveje til privatindstillinger ->flere indstillinger -> apps -> apps, andre brugere ->  og så ving "hvis jeg er online" af.. 

Tror det kan gøre det :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.