Gode frisører tæt på Hvidovre hospital?:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
7 svar
2 synes godt om
10. september 2014

Pinkypie

Godaften..

Ja som overskriften siger, har i nogle anbefaleses værdige frisører i nærheden af hvidovre hospital?

Står og skal til jobsamtale på bornholm(ja i læste rigtig ) fredag morgen, og vil derfor rigtig gerne nå at få ordnet hår inden!

Og da jeg lige står og ska til Hvidovre imorgen, kunne det jo være fantastisk hvis der lå en super god frisør i nærheden 

Evt. gode frisøre andre steder i kbh, er også meget velkomne!

Annie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

PernilleogLouis

Pinkypie skriver:

Godaften..

Ja som overskriften siger, har i nogle anbefaleses værdige frisører i nærheden af hvidovre hospital?

Står og skal til jobsamtale på bornholm(ja i læste rigtig ) fredag morgen, og vil derfor rigtig gerne nå at få ordnet hår inden!

Og da jeg lige står og ska til Hvidovre imorgen, kunne det jo være fantastisk hvis der lå en super god frisør i nærheden 

Evt. gode frisøre andre steder i kbh, er også meget velkomne!

Annie

På kettevej ligger Hairsmile - de er fantastiske og jeg har virkelig prøvet mange

Anmeld

10. september 2014

Pinkypie

PernilleogLouis skriver:

På kettevej ligger Hairsmile - de er fantastiske og jeg har virkelig prøvet mange

Mange tak for dit svar!

Synes virkelig også jeg har prøvet en del frisører i mit snart 21 årige liv , bare ikke rigtig nogle der har givet mig den der "Wauw " følese!

Men må straks kigge nærmere på den frisør, man har jo lov at håbe på de har en tid

Anmeld

10. september 2014

PernilleogLouis

Pinkypie skriver:

Mange tak for dit svar!

Synes virkelig også jeg har prøvet en del frisører i mit snart 21 årige liv , bare ikke rigtig nogle der har givet mig den der "Wauw " følese!

Men må straks kigge nærmere på den frisør, man har jo lov at håbe på de har en tid

Jeg har også været mange steder og det var dem der reddede mig da en anden frisør havde gjort mit hår orange og jeg tudede Kommer aldrig til at gå andre steder

Anmeld

11. september 2014

Pinkypie

PernilleogLouis skriver:

Øv de havde kun tid til at farve det, uden at tørre det efter.. Men takkede ja , og så må det jo tørre af sig selv, og evt. ved hjælp af en føntørre når jeg kommer hjem

Anmeld

11. september 2014

Bshizzle

Pinkypie skriver:

Øv de havde kun tid til at farve det, uden at tørre det efter.. Men takkede ja , og så må det jo tørre af sig selv, og evt. ved hjælp af en føntørre når jeg kommer hjem

Kan man mon ikke få lov til at låne deres hårtørrer? 

Ellers ta din egen med 

Tager da ikke mange minutter at tørrer hår.. 

Anmeld

11. september 2014

Pinkypie

Bshizzle skriver:

Kan man mon ikke få lov til at låne deres hårtørrer? 

Ellers ta din egen med 

Tager da ikke mange minutter at tørrer hår.. 

Synes også det lød lidt mærkeligt

Men de fik så åbenbart et afbud, så nu kan de godt både klippe, og farve mit hår .. Så det er bare dejligt 

Anmeld

11. september 2014

PernilleogLouis

Pinkypie skriver:

Synes også det lød lidt mærkeligt

Men de fik så åbenbart et afbud, så nu kan de godt både klippe, og farve mit hår .. Så det er bare dejligt 

Det har jeg også prøvet at de sagde men fik lov at låne alle de produkter, hårtørrer osv så jeg selv kunne fikse det Håber du er blevet glad for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.