Har du et scanningsbillede fra uge 4 eller 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. september 2014

Anonym trådstarter

Eller har oplevet en tom hul og efterfølgende blevet scannet også der var baby?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Eller har oplevet en tom hul og efterfølgende blevet scannet også der var baby?

Jeg blev scannet da jeg var 5+1 der kunne de ikke se baby men hulen . Da jeg så blev scannet igen 6+1 der kunne jeg se baby og hans hjerte 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Jeg blev scannet da jeg var 5+1 der kunne de ikke se baby men hulen . Da jeg så blev scannet igen 6+1 der kunne jeg se baby og hans hjerte 

Er det rigtigt???

Der var en fin rund hule, men ingenting indeni, jeg har blødt en del, men har et højt HCG, så nu venter jeg bare ny blodprøver, men jeg ved heller ikke hvor lange jeg er henne

Anmeld

10. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Er det rigtigt???

Der var en fin rund hule, men ingenting indeni, jeg har blødt en del, men har et højt HCG, så nu venter jeg bare ny blodprøver, men jeg ved heller ikke hvor lange jeg er henne

Ja og måtte ikke få billeder med hjem fordi hun ikke kunne vise mig hvor baby vat henne men fik billeder med hjem fra da jeg var 6+1 

såååå håber virkelig der os er en lille baby i din mave ventet tiden er bare ikke sjov 

Anmeld

10. september 2014

Anonym trådstarter

Louise-Nicki-buddi skriver:

Ja og måtte ikke få billeder med hjem fordi hun ikke kunne vise mig hvor baby vat henne men fik billeder med hjem fra da jeg var 6+1 

såååå håber virkelig der os er en lille baby i din mave ventet tiden er bare ikke sjov 

Nej, fik heller ingenting med hjem og fik heller ikke af vide hvad sækken blev målt til, trods for han målte den

Ja, Fredag syntes temmelig lang væk li nu ....

Anmeld

10. september 2014

Louise-Nicki-buddi

Anonym skriver:

Nej, fik heller ingenting med hjem og fik heller ikke af vide hvad sækken blev målt til, trods for han målte den

Ja, Fredag syntes temmelig lang væk li nu ....

Håber på det bedste 

Så håber vi tiden må gå lidt hurtigere 

Du må meget gerne give en Update når du ved noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.