Min mor ignorere mig altid, gider aldrig hører på hvad jeg har at sige eller noget som helst, hun snakker kun om sig selv, når hun altså ikke lige mangler penge eller et sted at komme gratis til jule og fødselsdagsfest- hvor hun aldrig har gaver med eller bidrager til maden. Tilgengæld får min søster på 20 i hovede og røv. Hun har lige fået 2000 kr til shopping fordi hun kedede sig :-S Og i samme omgang skal jeg hører på at de begge kommer til min 25års fest, men at de ikke har råd til gave. Og nu skal de på hotel i 5 dage, jeg skal passe dyr, igen gratis og selv købe foder. Og jeg er så træt af det for jeg har selv tre børn, hund og ting jeg skal, min mand er så træt af at jeg ikke siger fra. Men de er det eneste familie jeg har tilbage :-( Vi aftalte ikke at invitere dem til jul i år netop fordi vi føler de udnytter os. Men min mor sagde forleden at de kom jo selvfølgelig her til jul. Så igen i år skal jeg fodre dem af uden så meget som et tak for de kommer åbenbart selv om de ikke engang er inviteret. Jeg er ikke nærig og jeg vil gerne hjælpe, men jeg føler mig bare så drænet og udnyttet :-(
Anmeld