blødning ved befrugtning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

860 visninger
3 svar
0 synes godt om
10. september 2014

Mariam91

Tog en æggeløsningstest søndag aften, for at se, kunne se den var positiv, men har hørt begge streger skulle være ens farvede før den var helt positiv. men i følge min kalender skulle jeg havde æggeløsning der, da jeg allerede lørdag morgen mærkede mens smerter i den ene side af underlivet.

MEN MEN, søndag aften havde vi sex, og mandag eftermiddag, opdagede noget rød/brunt tykt blød da jeg tørte mig, så tænkte, jeg havde fået mine mens, men det gik væk igen,  senere på aften, kom det igen, og forsvandt igen og har ikke haft noget siden ? 
læste på nettet at der kan opstå en lille blødning når ægget sætter sig fast, og det kan være rød/brunt ?

Kan det være det ? ..

men ved ikke hvor længe et æg er om at sætte sig fast . da vi også havde sex om torsdagen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

natashalarsen

Oplevede en lille blødning 6 dage efter min æl og jeg er gravid i 6 uge nu

Anmeld

10. september 2014

Mariam91

- havde også sex d. 1 - 30 - 28 - 22 . så måske der er en af de dagen fra  . da heg fik af vide der skal gå 9 dage før ægget sætter sig fast  .

Anmeld

10. september 2014

Rockertand

Mariam91 skriver:

Tog en æggeløsningstest søndag aften, for at se, kunne se den var positiv, men har hørt begge streger skulle være ens farvede før den var helt positiv. men i følge min kalender skulle jeg havde æggeløsning der, da jeg allerede lørdag morgen mærkede mens smerter i den ene side af underlivet.

MEN MEN, søndag aften havde vi sex, og mandag eftermiddag, opdagede noget rød/brunt tykt blød da jeg tørte mig, så tænkte, jeg havde fået mine mens, men det gik væk igen,  senere på aften, kom det igen, og forsvandt igen og har ikke haft noget siden ? 
læste på nettet at der kan opstå en lille blødning når ægget sætter sig fast, og det kan være rød/brunt ?

Kan det være det ? ..

men ved ikke hvor længe et æg er om at sætte sig fast . da vi også havde sex om torsdagen .

Det er bare kontaktblødning, hvilket er helt normalt, nogle oplever det hver gang, andre engang imellem, andre kun et par gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.