Test???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. september 2014

Christine

Baby15 skriver:

Hun virkede også til at have travlt. Men hun mente bestemt at når stregen ikke et tydligere, så er den negativ 

Prøv at teste om en uge 

På min skærm er det lidt svært at se noget, men synes også  det er virkelig tidligt at teste 3+2 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

CH2012

Baby15 skriver:

Lige taget ved lægen, men sygeplejersken siger negativ  

Kan sagtens se to streger... Det virker underligt, at hun sagde negativ 

Anmeld

10. september 2014

Mariam91

det passer ikke . jeg ville prøve og tage en test til, eller prøve en anden læge

Anmeld

10. september 2014

Baby15

Lægger en ny ind lørdag, så krydser vi finger for at den er mere tydelig  

Ja det er tidligt, men er på mini piller, og har bare kunne mærke de sidste 2 dage at noget ikke var sim det skulle være, så tænkte ikke rigtig over hvor langt jeg var før de var positiv  

Anmeld

10. september 2014

Mor til F

Dine tests er positive

Anmeld

10. september 2014

Christine

Baby15 skriver:

Lægger en ny ind lørdag, så krydser vi finger for at den er mere tydelig  

Ja det er tidligt, men er på mini piller, og har bare kunne mærke de sidste 2 dage at noget ikke var sim det skulle være, så tænkte ikke rigtig over hvor langt jeg var før de var positiv  

Hmm nu ser jeg på dem fra min tlf, hvor skærmen er lidt anderledes. Her ser de faktisk positive ud. Svagest dog den fra lægen, men alligevel.

Det kan måske også være du er lidt længere end du tror? Ellers er du godt nok tidlig tester 

Anmeld

10. september 2014

Baby15

Christine skriver:

Hmm nu ser jeg på dem fra min tlf, hvor skærmen er lidt anderledes. Her ser de faktisk positive ud. Svagest dog den fra lægen, men alligevel.

Det kan måske også være du er lidt længere end du tror? Ellers er du godt nok tidlig tester 

Havde mens d 15/8 .. Og min cyklus er 29 dage  

men måske, ved jeg ikke før terminsscanning.. Men hvis ikke jeg får mens inden lørdag, tager jeg en ny,og skal nok lægge dem begge ind så man (forhåbenligt) kan se forskel.. 

Blev ærligt lidt bange da den var positiv, det ikke så længe siden jeg fik keglesnit, og hcg dannes også i visse cancer former i underlivet, så håber den bliver mere positiv  

Anmeld

10. september 2014

Baby15

Christine skriver:

Hov, nå regnede jeg lige efter.. 

Med to dage længere fremme end jeg troede  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. september 2014

Christine

Baby15 skriver:

Hov, nå regnede jeg lige efter.. 

Med to dage længere fremme end jeg troede  

Det giver god mening så 

Tillykke! Så ender du jo nok hos lægen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.