Så fik jeg løsnet hinder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
9 svar
10 synes godt om
10. september 2014

Francisca

Ja er idag 40+1 og fik løsnet hinder af min jordmoder og studerende
Da de undersøgte mig var havde jeg 1cm livmoderhals tilbage og var ca. 2-3cm åben hovedet står helt fast nede i bækkenet. Er spændt på om det sætter gang i noget den hindeløsning. Det har da blødt en del og kommet lidt klumper ud ( ikke så lækker detalje ) Hehe. Nu må jeg pænt vente og håbe på det sætter det igang og lige et mavebilled fra igår på terminen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Christine

Francisca skriver:

Ja er idag 40+1 og fik løsnet hinder af min jordmoder og studerende
Da de undersøgte mig var havde jeg 1cm livmoderhals tilbage og var ca. 2-3cm åben hovedet står helt fast nede i bækkenet. Er spændt på om det sætter gang i noget den hindeløsning. Det har da blødt en del og kommet lidt klumper ud ( ikke så lækker detalje ) Hehe. Nu må jeg pænt vente og håbe på det sætter det igang og lige et mavebilled fra igår på terminen.

for en god og snarlig fødsel!

Ved du hvad der skal til for at man kan få løsnet hinder? Skal man være en smule åben eller hvordan?

Anmeld

10. september 2014

Francisca

Christine skriver:

for en god og snarlig fødsel!

Ved du hvad der skal til for at man kan få løsnet hinder? Skal man være en smule åben eller hvordan?

De skal kunne komme op så du skal være blød og lidt forkortet

Anmeld

10. september 2014

Christine

Francisca skriver:

De skal kunne komme op så du skal være blød og lidt forkortet

Tak for svar! 

Jeg håber det virker for dig, så du snart kan møde din baby.

Anmeld

10. september 2014

MorTilSnartFire <3

Er der sket noget?
Jeg også fingre for de har virket og du snart kan få din baby ud til dig/jer

Skal selv have løsnet hinder i morgen, så er da virkelig spændt på, at høre hvordan det går dig

Good Luck!

Anmeld

10. september 2014

Francisca

Zap@mortil3 skriver:

Er der sket noget?
Jeg også fingre for de har virket og du snart kan få din baby ud til dig/jer

Skal selv have løsnet hinder i morgen, så er da virkelig spændt på, at høre hvordan det går dig

Good Luck!

Altså indtil videre er der ikke rigtig sket noget
Men jordmoder sagde indenfor 48 timer hvis det skulle have hjulpet. Håber på der sker noget vil nødig sættes igang

Anmeld

10. september 2014

MorTilSnartFire <3

Francisca skriver:

Altså indtil videre er der ikke rigtig sket noget
Men jordmoder sagde indenfor 48 timer hvis det skulle have hjulpet. Håber på der sker noget vil nødig sættes igang

Jeg fik løsnet hinder kl.09.30 (sidste graviditet) kunne mærke lidt uro i løbet af resten af formiddagen og over middag. ved 14 tiden kunne jeg mærke stærke plukveer og kl.17.30 fik jeg den første rigtige ve! Ved mig virkede det ret hurtigt, men har før hørt at der gik 1-3 dage efter en hindeløsning

Pøj pøj med det

Anmeld

10. september 2014

Francisca

Zap@mortil3 skriver:

Jeg fik løsnet hinder kl.09.30 (sidste graviditet) kunne mærke lidt uro i løbet af resten af formiddagen og over middag. ved 14 tiden kunne jeg mærke stærke plukveer og kl.17.30 fik jeg den første rigtige ve! Ved mig virkede det ret hurtigt, men har før hørt at der gik 1-3 dage efter en hindeløsning

Pøj pøj med det

Nu fik jeg min ca.10.20 og har da også haft murren i maven og MANGE plukveer som strammer en del men de gør slet ikke ondt! Håber hun kommer indenfor 1 døgn

Anmeld

10. september 2014

Clisolka

Flot mave! Uhhhh jeg x'er fingre for at baby snart kigger ud 

Anmeld

10. september 2014

Francisca

Clisolka skriver:

Flot mave! Uhhhh jeg x'er fingre for at baby snart kigger ud 

Tak ja ville være skønt hvis hun gjorde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.