Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja er idag 40+1 og fik løsnet hinder af min jordmoder og studerende Da de undersøgte mig var havde jeg 1cm livmoderhals tilbage og var ca. 2-3cm åben hovedet står helt fast nede i bækkenet. Er spændt på om det sætter gang i noget den hindeløsning. Det har da blødt en del og kommet lidt klumper ud ( ikke så lækker detalje ) Hehe. Nu må jeg pænt vente og håbe på det sætter det igang og lige et mavebilled fra igår på terminen.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Francisca skriver: Ja er idag 40+1 og fik løsnet hinder af min jordmoder og studerende Da de undersøgte mig var havde jeg 1cm livmoderhals tilbage og var ca. 2-3cm åben hovedet står helt fast nede i bækkenet. Er spændt på om det sætter gang i noget den hindeløsning. Det har da blødt en del og kommet lidt klumper ud ( ikke så lækker detalje ) Hehe. Nu må jeg pænt vente og håbe på det sætter det igang og lige et mavebilled fra igår på terminen.
for en god og snarlig fødsel!
Ved du hvad der skal til for at man kan få løsnet hinder? Skal man være en smule åben eller hvordan?
Christine skriver: for en god og snarlig fødsel! Ved du hvad der skal til for at man kan få løsnet hinder? Skal man være en smule åben eller hvordan?
Francisca skriver: De skal kunne komme op så du skal være blød og lidt forkortet
De skal kunne komme op så du skal være blød og lidt forkortet
Tak for svar!
Jeg håber det virker for dig, så du snart kan møde din baby.
Er der sket noget? Jeg også fingre for de har virket og du snart kan få din baby ud til dig/jer
Skal selv have løsnet hinder i morgen, så er da virkelig spændt på, at høre hvordan det går dig
Good Luck!
Zap@mortil3 skriver: Er der sket noget? Jeg også fingre for de har virket og du snart kan få din baby ud til dig/jer Skal selv have løsnet hinder i morgen, så er da virkelig spændt på, at høre hvordan det går dig Good Luck!
Francisca skriver: Altså indtil videre er der ikke rigtig sket noget Men jordmoder sagde indenfor 48 timer hvis det skulle have hjulpet. Håber på der sker noget vil nødig sættes igang
Altså indtil videre er der ikke rigtig sket noget Men jordmoder sagde indenfor 48 timer hvis det skulle have hjulpet. Håber på der sker noget vil nødig sættes igang
Jeg fik løsnet hinder kl.09.30 (sidste graviditet) kunne mærke lidt uro i løbet af resten af formiddagen og over middag. ved 14 tiden kunne jeg mærke stærke plukveer og kl.17.30 fik jeg den første rigtige ve! Ved mig virkede det ret hurtigt, men har før hørt at der gik 1-3 dage efter en hindeløsning Pøj pøj med det
Zap@mortil3 skriver: Jeg fik løsnet hinder kl.09.30 (sidste graviditet) kunne mærke lidt uro i løbet af resten af formiddagen og over middag. ved 14 tiden kunne jeg mærke stærke plukveer og kl.17.30 fik jeg den første rigtige ve! Ved mig virkede det ret hurtigt, men har før hørt at der gik 1-3 dage efter en hindeløsning Pøj pøj med det
Flot mave! Uhhhh jeg x'er fingre for at baby snart kigger ud
Clisolka skriver: Flot mave! Uhhhh jeg x'er fingre for at baby snart kigger ud
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128