så frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. september 2014

natashalarsen

Døjer med mens smerter on and off nogle dage. Sidst var i uge 3 og lidt i uge 4 nu jeg i uge 6 og har igen fået den murren stikken og jag som går ud mod hofter og op over navlen :/ det føles som mens smerter uden mens dog.. det skræmmer mig og gør min skole dag svær at komme igennem :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

mulleh

natashalarsen skriver:

Døjer med mens smerter on and off nogle dage. Sidst var i uge 3 og lidt i uge 4 nu jeg i uge 6 og har igen fået den murren stikken og jag som går ud mod hofter og op over navlen :/ det føles som mens smerter uden mens dog.. det skræmmer mig og gør min skole dag svær at komme igennem :/

Det er vidst det man kalder ligamenssmerter. Livmoderen vokser. Det helt normalt. Jeg havde det også meget i starten. Så længe du ikke bløder burde der ikke være noget at være bange for. 

Anmeld

10. september 2014

Louise-Nicki-buddi

natashalarsen skriver:

Sådan havde jeg det os jeg blev os bange . Tog til lægen og blev tjekket og scannet alt var helt fint og det var helt normalt hun sagde baby bare lavede mere plads 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.