??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2014

natashalarsen

Er 6+0 idag. Skolen har sat mig på ude hold hvor vi skal ordne have. Får så ondt i maven af at bevæge mig på de forskellige måder ang rive ukrudt osv. Er der andre der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2014

Lililili

Du skal bare huske at passe på dig selv, så kan du sagtens være med til de opgaver. Et godt råd er, at fødder og hofter altid skal vende samme vej, for at ungå vrid 

Anmeld

10. september 2014

natashalarsen

LiLyKa skriver:

Du skal bare huske at passe på dig selv, så kan du sagtens være med til de opgaver. Et godt råd er, at fødder og hofter altid skal vende samme vej, for at ungå vrid 

Har fået lov at sidde ned nu. Men det sådan en svag mens stikkende smerte lidt som om mit underliv river sig fra hinanden :/

Anmeld

10. september 2014

Lililili

Højst sansynligt ligamentsmerter. De kan være SÅ ubehagelige og meget smertefulde, de dog ikke farlige. Det er ligamenterne der giver sig, for at lave plads. Men er du nervøs, skal du selvfølgelig kontakte lægen 

Anmeld

10. september 2014

natashalarsen

LiLyKa skriver:

Højst sansynligt ligamentsmerter. De kan være SÅ ubehagelige og meget smertefulde, de dog ikke farlige. Det er ligamenterne der giver sig, for at lave plads. Men er du nervøs, skal du selvfølgelig kontakte lægen 

Slår lige en smut forbi min læge for en sikkerheds skyld :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.