ynke ynk ynk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

615 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2009

LauraLW

Øv hvor er jeg patetisk i disse dage....

Min kæreste rejste afsted til Spanien (i forbindelse med arbejdet) imorges, og jeg ser det nærmest som verdens undergang.

Vil ikke være alene lige nu, især ikke når jeg har det så skidt hele tiden, - føler ikke rigtig jeg kan "passe" på mig selv, og er ked af det.
Og så har hormonerne givet det en helt anden dimension også: Er simpelthen hundeangst for at der skal ske ham noget... Klart jeg ikke skal tænke sådan, men kan ikke lade være.

For et par måneder siden ville jeg ha klappet i mine små hænder og nydt mine dage alene, men no no, ikke nu. - Det er helt forkert. ynk ynk.

Øv! hader denne tilstand.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Zelania

Uhh det kender jeg godt, når de endelig er hjemme kan man godt bruge tiden alene, men når man så er alene er der så meget tid man ikke kunne finde ud af at buge. Nu ved jeg ikke hvor længe han er væk men...

Jeg vil anbefale dig evt se nogle film og hygge dig lidt med en varm kop the eller cacao og forkæle dig selv lidt og se så hvordan resten går, eller vær sammen med familie og veninder.

Ja lav alle de ting der gør dig glad så godt du nå formår.

Ynker lidt med dig og pøj pøj

Anmeld

19. august 2009

oo

årh altså! det kan man ikke gøre for, når man er sprængfyldt af hormoner! når jeg er i behandling tuder jeg bare hvis Søren skal på hyttetur...dvs een overnatning 25 kilometer væk
so i say: ynk dig selv herinde hos os, der kan sende lidt forståelsesmedlidenhed til dig

Anmeld

19. august 2009

Zelania

Tjuhl skriver:

årh altså! det kan man ikke gøre for, når man er sprængfyldt af hormoner! når jeg er i behandling tuder jeg bare hvis Søren skal på hyttetur...dvs een overnatning 25 kilometer væk
so i say: ynk dig selv herinde hos os, der kan sende lidt forståelsesmedlidenhed til dig

Nåh det er da egentlig lidt sødt.

Tror gravide gennerelt ynker lidt mere end normalt.
Jeg begyndte at tude igår fordi min kæreste faldt i søvn på sofaen
Hvor ynkelig er det lige lol

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

Zelania skriver:

Uhh det kender jeg godt, når de endelig er hjemme kan man godt bruge tiden alene, men når man så er alene er der så meget tid man ikke kunne finde ud af at buge. Nu ved jeg ikke hvor længe han er væk men...

Jeg vil anbefale dig evt se nogle film og hygge dig lidt med en varm kop the eller cacao og forkæle dig selv lidt og se så hvordan resten går, eller vær sammen med familie og veninder.

Ja lav alle de ting der gør dig glad så godt du nå formår.

Ynker lidt med dig og pøj pøj

Tak for gode råd, men sagen er den at jeg har det a h til. - Har ikke lyst eller energi til at være sammen med andre. - Forestil dig en ordentlig omgang influenza... sådan har jeg det døgnet rundt. øv.

Men film og te er nok en rigtig god ide :-)

Anmeld

19. august 2009

Zelania

LauraLW skriver:

Tak for gode råd, men sagen er den at jeg har det a h til. - Har ikke lyst eller energi til at være sammen med andre. - Forestil dig en ordentlig omgang influenza... sådan har jeg det døgnet rundt. øv.

Men film og te er nok en rigtig god ide :-)

Uhh det lyder rigtig væmmeligt. JA op på sofaen med dig og nup en film, så kan du jo tage dynen og puden med. Det er så rart når man ikke har det så godt!

God bedring og sender dig de varmeste tanker

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

Puha ja... tude tude tude. Gør det næsten hele tiden lige i øjeblikket. Thomas synes indtil videre at det er sødt... ved ikke hvor han har det fra, men så længe han bliver i den overbevisning, så kan jeg godt accepterer det.

jeg ved jo godt at det er de der satans hormoner... ved det. Men når jeg er midt i det, så er det ikke det jeg tænker på, der er det bare ynk ynk ynk. big time.

Øv. Vil have en krammer og et kys. - Og hvem skal putte mig i aften når jeg går kold kl 21? - tænk at man snart fylder 30... ville ikke ha troet det.

pip.

Anmeld

19. august 2009

oo

nej det er ikke sådan at holde hovedet koldt midt i hormonkriserne...mine er jo så pga behandling, men de sparker godt nok røv også! i april jagede jeg søren op i et træ for at sætte en gynge op på en gren som man umuligt kunne nå uden at brække halsen i forsøget, og han var ved at græde, men turde ikke sige nej til hormonmonsteret

hvor længe skal han være væk? du må få virtuelle kyssere fra damerne herinde istedet, selvom det ikke er det samme. se det fra den positive side, hvis du går kold klokken 21, så er der kun 5 timer tilbage af dagen

Anmeld

19. august 2009

LauraLW

Tjuhl skriver:

nej det er ikke sådan at holde hovedet koldt midt i hormonkriserne...mine er jo så pga behandling, men de sparker godt nok røv også! i april jagede jeg søren op i et træ for at sætte en gynge op på en gren som man umuligt kunne nå uden at brække halsen i forsøget, og han var ved at græde, men turde ikke sige nej til hormonmonsteret

hvor længe skal han være væk? du må få virtuelle kyssere fra damerne herinde istedet, selvom det ikke er det samme. se det fra den positive side, hvis du går kold klokken 21, så er der kun 5 timer tilbage af dagen

Han skal "kun" være væk til lørdag... Men det kunne ligeså godt være en måned i mit hovede. Har heldigvis truet ham til at han ikke kommer hjem uden en gave

Mænd burde faktisk prøve at få sådan en hormon-kur i en måneds tid... spændende at se hvordan de takler det... garanteret bedre end vi kvinder gør, hehe. - Men den går nok ikke... man skal jo ikke kimse af disse magtfulde små sataner.

Anmeld

19. august 2009

Zelania

Jeg ville nu nødig have min kæreste på hormon-kur
Så tror jeg bestemt der ville blive ballade, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.