Hej alle kære brugere af baby.dk..
Jeg er så frustreret!
Ja jeg er "desværre" blevet gravid, og mit hovede kører rundt! Jeg har utrolig meget mandeligt hormon i kroppen så troede enlig ikke at jeg kunne blive det på normal vis, for resten af kvinderne min familie har også haft svært ved det. Problemet er jo at jeg utrolig gerne vil have børn, MEN på nuværende tidspunkt er det overhovedet ikke det rette. Jeg har en psykisk lidelse som gør at jeg ikke altid er frisk i hovedet, og jeg har hverken et arbejde eller en uddannelse, men er igang med udredning igennem psykiatrien. Vil jo helst ikke sætte et barn til verden hvis jeg ikke selv kan tage varer på barnet.
Jeg tænker en masse tanker og ved ikke om jeg skal græde eller grine. For på den ene side så er jeg glad for at jeg er en "rigtig" kvinde, men igen så er det ikke et passende tidspunkt.
Igen så kan jeg risikerer at jeg ikke kan blive gravid efter en abort.
Men jeg vil jo heller ikke være egoistisk og kun tænke på mig selv? Altså i den forstand at føde et barn og ikke kunne tage varer på det.,
Når ja, jeg er enlig kun 22år og har snart været sammen med min kæreste i et år, men der er det for tidligt at få børn sammen, da det for mig er en kæmpe forandring som kommer i end liv..
Anmeld