Buffet til 40 mennesker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.388 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2014

mortilsilke

Hej tøser.
Hvis i vil lave en hjemmelavet buffet med 3 slags kød (rosa steg, frikadeller og en sidste slags) og diverse tilbehør, hvor meget ville i sige at det koster for mad og drikke? :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Enirt

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.
Hvis i vil lave en hjemmelavet buffet med 3 slags kød (rosa steg, frikadeller og en sidste slags) og diverse tilbehør, hvor meget ville i sige at det koster for mad og drikke? :-)

Hej jeg var så heldig at have en kok som ven, som stod for buffeen og en kusine der ville lave en kage til mig. Vi var 50 mennesker og her er budgettet for dagen.

Spørg gerne hvis der er mere du vil vide

Anmeld

9. september 2014

Enirt

VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

nå kunne ikke vedhæfte excel dokumentet.

så prøver sådan her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. september 2014

mortilsilke

Enirt skriver:

så prøver sådan her

Puha, ja jeg ville gerne gøre det lidt billigere...

Anmeld

10. september 2014

Enirt

VenterVanessa skriver:

Puha, ja jeg ville gerne gøre det lidt billigere...

Du skal huske på at jeg har betalt løn til en kok og at der er leje af lokale indregnet. Samt at jeg havde rigeligt at øl og sodavand og de var købt i tyskland, solgte ca. halvdelen videre til min moster.

Anmeld

10. september 2014

TrineMine86

Enirt skriver:

så prøver sådan her

Nu ved jeg ikke om i skal holde en søndag, synes jeres budget ser rigtig fint ud, vil dog sige at jeg var overrasket over hvor mange drikkevarer vi havde til overs, især af Øl/cider, vores familie plejer nu gerne at ville have en øl til sammenkomster osv, men der blev drukket 1 øl og 0 cider, til gengæld blev der drukket mange sodavand, vi var 55 gæster.. 

Anmeld

10. september 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
VenterVanessa skriver:

Hej tøser.

Kommer jo an på hvormeget tilbehør man laver. Og hvilke drikkevarer man er til.

Til vores barnedåb blev der kun serveret sodavand og kaffe\te til kagen.

Nu var vi kun det nærmeste familie. Så ikke ret mange.

Men hvis jeg lavede selv til 30 pers vil jeg sige 5000 for mad og drikke.
Jeg ville lave 3 slags kød (frikadeller, rosa steg og hamburgryg.) til det ville jeg lave to slags flutes, to lune tilbehør og 3 forskellige salater. Og så kage til desert. (vi lavede selv 3 slags kage, en med sukker billede, cupcake og en sukkerfri kage. Samt lidt druer,melon, og jordbær.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.