Flyverdragt vs. ski-sæt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

571 visninger
7 svar
2 synes godt om
9. september 2014

birthee

Ja, der skal jo snart købes vintertøj, hvis man skal have en chance for at få fat i noget... Min søn er 7 og går i 1. klasse - men ved ikke om han er for stor til flyverdragt???

Gode råd og erfaringer modtages gerne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
birthee skriver:

Ja, der skal jo snart købes vintertøj, hvis man skal have en chance for at få fat i noget... Min søn er 7 og går i 1. klasse - men ved ikke om han er for stor til flyverdragt???

Hvad siger han selv ? 

Anmeld

9. september 2014

birthee

MKBP skriver:

Hvad siger han selv ? 

Jeg kan jo prøve at spørge ham - men han har en adfærdsforstyrrelse, så det er ikke altid der kommer det rigtige svar ud af ham  derfor jeg spurgte herinde 

Anmeld

9. september 2014

TNBC

birthee skriver:

Min ene nevø brugte flyverdragt da han var 7, fordi han synes det var bedre. Så det fik han.

Anmeld

9. september 2014

Jj1709

birthee skriver:

Jeg har købt begge dele til min datter, hun er 8.. 

personligt er jeg mest fan af flyverdragt, har en eller anden overbevisning om at den holder dem bedre varme når de render ude og leger, men skisæt er mest praktisk i skolen, skulle bukserne blive våde har de stadig jakken at kan have på hjem.. 

Anmeld

9. september 2014

lineog4

Min datter brugte flyverdragt til og med 2. Klasse, men min søn nægtede allerede sidste år hvor han gik i 0. Klasse så han har fået todelt.

Må som lærer også sige todelt er nemmere, for når pausen kun er på 10 minutter, eller man bare skal løbe rundt om skolen, ud og skrive bogstaver på fliser, stjerneløb eller hvad ved jeg, så tager det en krig at få den flyverdragt på og af og tager meget af den gode tid.

Anmeld

9. september 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Min dreng på snart 8, har valgt 2-delt i år, da han mente ham var for stor til flyverdragt i år

Anmeld

9. september 2014

De3Guldklumper

birthee skriver:

Min datter som også går i 1 klasse har fået flyverdragt. Hun ville aldrig få skibukserne på så hun har ikke fået noget valg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.