Hjælp til undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan er i sat sammen som par?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

816 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Enirt

Hej alle sammen

Jeg skal lave en mini undersøgelse i psykologi og har valgt at undersøge hvordan vi som par er sat sammen. Er der som teorien siger at man vælger en lillebror/lillesøster hvis man selv er den ældste i en søskendeflok.

Så hvis i gider hjælpe mig må i meget gerne krydse af i den kombination som passer på jer som par.

Hvis du har mere end 6 år mellem dine søskende og dig selv, både hvis den ene og den anden vej. Er du i følge teorien et funktionelt  enebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

M&J87

Jeg stemte den ældste og mellemste, men min lillesøster er 11 år yngre end mig, så måske burde jeg have svaret yngste :-)

Anmeld

9. september 2014

M (:

Enirt skriver:

Hej alle sammen

Jeg skal lave en mini undersøgelse i psykologi og har valgt at undersøge hvordan vi som par er sat sammen. Er der som teorien siger at man vælger en lillebror/lillesøster hvis man selv er den ældste i en søskendeflok.

Så hvis i gider hjælpe mig må i meget gerne krydse af i den kombination som passer på jer som par.

Hvis du har mere end 6 år mellem dine søskende og dig selv, både hvis den ene og den anden vej. Er du i følge teorien et funktionelt  enebarn

Har ikke stemt, da jeg var i tvivl om, hvad jeg skulle stemme. 

Min kæreste er ældste barn. 

Jeg er 2. barn af 5, men da min storesøster er handikappet har jeg i praksis altid været ældst. 

What to vote? 

Anmeld

9. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Enirt skriver:

Hej alle sammen

jeg vil rigtig gerne svare, men er i tvivl om hvad jeg skal svare; jeg er den yngste i søskendeflokken, men de to andre var begge 10+ da jeg blev født...

Anmeld

9. september 2014

Enirt

M (: skriver:

Har ikke stemt, da jeg var i tvivl om, hvad jeg skulle stemme. 

Min kæreste er ældste barn. 

Jeg er 2. barn af 5, men da min storesøster er handikappet har jeg i praksis altid været ældst. 

What to vote? 

Så vil jeg svare ældst, da det er den rolle du har haft

Anmeld

9. september 2014

Enirt

Ms.Sunshine skriver:

jeg vil rigtig gerne svare, men er i tvivl om hvad jeg skal svare; jeg er den yngste i søskendeflokken, men de to andre var begge 10+ da jeg blev født...

Så går du under den der 6 års regel der er i teorien og derfor kaldes du funktionelt enebarn

Anmeld

9. september 2014

Clisolka

Jeg har stemt ældste og ældste 

Jeg er den ældste af min søster og jeg 

Min kæreste derimod bliver jeg i tvivl, for han er den ældste i live. Han havde en storebror der blev født et år før ham selv, men døde et par dage efter fødslen? 

Anmeld

11. september 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

Så går du under den der 6 års regel der er i teorien og derfor kaldes du funktionelt enebarn

jamen, så ved jeg det... 

vent... vil det sige mine børn tæller som enebørn?... den store blev 6 i januar og lillesøster er født april?...

Anmeld

11. september 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min kæreste er ældste barn, jeg er mindste barn! Vh stine

Anmeld

11. september 2014

Chellie

Enirt skriver:

Så har jeg da stemt forkert .. Jeg er den ældste, men min kæreste er "efternøler" med ca. 10-15 år op til den yngste storebror .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.