Hjælp til undersøgelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan er i sat sammen som par?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

290 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Enirt

Hej alle sammen

Jeg skal lave en mini undersøgelse i psykologi og har valgt at undersøge hvordan vi som par er sat sammen. Er der som teorien siger at man vælger en lillebror/lillesøster hvis man selv er den ældste i en søskendeflok.

Så hvis i gider hjælpe mig må i meget gerne krydse af i den kombination som passer på jer som par.

Hvis du har mere end 6 år mellem dine søskende og dig selv, både hvis den ene og den anden vej. Er du i følge teorien et funktionelt  enebarn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Raj

Du glemte mindste og mindste

Anmeld

9. september 2014

Enirt

Raj skriver:

Du glemte mindste og mindste

Tak den tilføjer jeg lige hvis jeg kan.

Anmeld

9. september 2014

Enirt

Hej administrator jeg kunne ikke tilføje et spørgsmål til min undersøgelse og derfor har jeg lavet en ny. kan jeg få slettet denne tråd. Så folk ikke bliver forvirret

Anmeld

9. september 2014

Lililili

Hej alle sammen

Jeg skal lave en mini undersøgelse i psykologi og har valgt at undersøge hvordan vi som par er sat sammen. Er der som teorien siger at man vælger en lillebror/lillesøster hvis man selv er den ældste i en søskendeflok.

Så hvis i gider hjælpe mig må i meget gerne krydse af i den kombination som passer på jer som par.

Hvis du har mere end 6 år mellem dine søskende og dig selv, både hvis den ene og den anden vej. Er du i følge teorien et funktionelt  enebarn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.