Hunde i boligforeninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Kristensen

Hej alle. 

Efter jeg har ledt det meste af dagen efter ulovlige hunderacer i boligforeninger, bliver jeg simpelthen nød til at spørge til råds herinde. 

Jeg kan kun finde noget omkring de 13 ulovlige hunderacer i Danmark, men jeg har hørt, at der er mange flere hunderacer som boligforeningerne ikke vil have man har. 

Er der nogen som kender til disse hunderacer?? er simpelthen så forvirret og vil ikke anskaffe mig en hund hvis jeg ikke må have den lovligt boende! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

PernilleogLouis

Kristensen skriver:

Hej alle. 

Efter jeg har ledt det meste af dagen efter ulovlige hunderacer i boligforeninger, bliver jeg simpelthen nød til at spørge til råds herinde. 

Jeg kan kun finde noget omkring de 13 ulovlige hunderacer i Danmark, men jeg har hørt, at der er mange flere hunderacer som boligforeningerne ikke vil have man har. 

Er der nogen som kender til disse hunderacer?? er simpelthen så forvirret og vil ikke anskaffe mig en hund hvis jeg ikke må have den lovligt boende! 

Mon ikke det er de 12 der er op OBS listen??

Anmeld

9. september 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Du skal have fundet reglementet for den boligforening, du bor i, da de forskellige boligforeninger har forskellige regler.

Anmeld

9. september 2014

SandraXOXO

Vi bor i domeas boligforening og her er alt udover de ulovlige ok. Feks bor her både schæfere, labber, blandinger, rottweilere, bullterriere, franske, mopser, chihuahuaere osv :-D Men tror hver enkelt bolighalløj har deres egne regler for min søster bor også i domea, men der hvor hun bor må man ikke have noget større end en dansk svensk gårdhund.

Anmeld

10. september 2014

Kristensen

Tak for svar, kan simpelthen ikke finde noget i reglementet, men har skrevet til boligforeningen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.