Hindeløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

338 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Francisca

Ja så ramte jeg sku terminen 40+0 idag. Og humøret er ikke just det bedste. fødte min datter 38+0 så det at ramme terminen UDEN nogle tegn på nærtstående fødsel er ikke det der for mig til at juble!
For 14 dage siden da jeg var hos jordmoder sagde hun at hvis vi nåede at ses igen hvilket vi jo så gør imorgen! Ville hun lave hindeløsning? Så nu til mit spørgsmål, jer der har fået hindeløsning hjalp det? Satte det fødslen igang hos jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

LeneKE

Francisca skriver:

Ja så ramte jeg sku terminen 40+0 idag. Og humøret er ikke just det bedste. fødte min datter 38+0 så det at ramme terminen UDEN nogle tegn på nærtstående fødsel er ikke det der for mig til at juble!
For 14 dage siden da jeg var hos jordmoder sagde hun at hvis vi nåede at ses igen hvilket vi jo så gør imorgen! Ville hun lave hindeløsning? Så nu til mit spørgsmål, jer der har fået hindeløsning hjalp det? Satte det fødslen igang hos jer?

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 41+2 og det hjalp ingenting - vik nogle små sammentrækninger, men det var også det 

Anmeld

9. september 2014

lineog4

Fik løsnet hinder 40+1 og det gjorde de kunne prikke vandet 40+4 om det var pga hindeløsning eller bare tiden der arbejdede for det ved jeg ikke...

Det eneste jeg har at sige om det, er det var ubehageligt.

Anmeld

9. september 2014

Francisca

LeneKE skriver:

Jeg fik løsnet hinder da jeg var 41+2 og det hjalp ingenting - vik nogle små sammentrækninger, men det var også det 

Nå det lyder da lidt skuffende

Anmeld

9. september 2014

Francisca

lineog4 skriver:

Fik løsnet hinder 40+1 og det gjorde de kunne prikke vandet 40+4 om det var pga hindeløsning eller bare tiden der arbejdede for det ved jeg ikke...

Det eneste jeg har at sige om det, er det var ubehageligt.

Nej det er jo ikke til at vide?
Kunne godt forestille mig det er ubehageligt :/

Anmeld

9. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg håber snart du føder 

Jeg fik en hindeløsning 39+1 der ikke satte noget i gang ved mig, men fik så igen en hindeløsning 40+1 fik jeg muren, plukveer og ca. 7 timer efter fik jeg første ve og fødte 5 timer efter det 

Jeg skal selv have hindeløsning på torsdag, så håber det virker første gang denne gang! 

Knus Sabrina 37+3 

Anmeld

9. september 2014

WilliamDSTN

Francisca skriver:

Ikk for at lyde dum men hvad er en hindeløsning ?

Anmeld

9. september 2014

Francisca

Zap@mortil3 skriver:

Jeg håber snart du føder 

Jeg fik en hindeløsning 39+1 der ikke satte noget i gang ved mig, men fik så igen en hindeløsning 40+1 fik jeg muren, plukveer og ca. 7 timer efter fik jeg første ve og fødte 5 timer efter det 

Jeg skal selv have hindeløsning på torsdag, så håber det virker første gang denne gang! 

Knus Sabrina 37+3 

Jeg krydser fingre for det hjælper med den hindeløsning!
Eller endnu bedre at jeg når at føde inden jeg skal til jordmoder imorgen hehe
Håber din hindeløsning hjælper også

Anmeld

9. september 2014

MorTilSnartFire <3

Francisca skriver:

Jeg krydser fingre for det hjælper med den hindeløsning!
Eller endnu bedre at jeg når at føde inden jeg skal til jordmoder imorgen hehe
Håber din hindeløsning hjælper også

Håber det samme her  

Og det var ikke ubehageligt for mig at få hindeløsninger - mærkede kun et lille niv og så var det ovre 

Anmeld

9. september 2014

Clisolka

Francisca skriver:

Jeg fik lavet en hindeløsning 39+1 - overlægen fortalte, at han sagtens kunne have prikket vandet på mig, men jeg måtte pænt vente til torsdag 

Jeg fik en tid til torsdag kl. 13, hvor jeg skulle have taget vandet og vi tog hjem igen. På vej hjem begyndte jeg at få nogle kraftige plukveer som kom og gik de næste 2 dage. Om aftenen havde jeg tegnblødning. Natten til onsdag mærkede jeg intet! Onsdag aften kom plukveerne i gang igen, så jeg gik tidligt i seng for at sove lidt = jeg vågnede natten til torsdag med rigtige veer. 

Lillebror er født torsdag morgen kl. 9.57, så jeg nåede ikke til igangsættelsen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.