Gravid på numse tricket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
5 svar
1 synes godt om
9. september 2014

Anonym trådstarter

Hej, vi har har prøvet i 2 år nu, uden held. Jeg prøvede for et år siden "numse tricket" (en pude under nummeren efter sex) og da blev jeg gravid, til min store overraskelse, med en bio desværre..jeg prøver nu igen i denne måned i håb om mulig gevinst Mit spørsmål er så, er i blevet gravid med numse tricket? Hvis i tror på den slags

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Hej, vi har har prøvet i 2 år nu, uden held. Jeg prøvede for et år siden "numse tricket" (en pude under nummeren efter sex) og da blev jeg gravid, til min store overraskelse, med en bio desværre..jeg prøver nu igen i denne måned i håb om mulig gevinst Mit spørsmål er så, er i blevet gravid med numse tricket? Hvis i tror på den slags

Jeg vil sige ja at jeg tror på det.
For de 3 gange jeg har/er blevet gravid har været på den metode.
Da vi skulle have vores første prøvede vi i tre mdr. De to første uden rumpen i vejret og tredie gang med rumpen i vejret. Ogblev gravid med min datter.

Anden gang havde jeg glemt alt om det med rumpen i vejret og vi forsøgte i 9 mdr. Og den 9. Gang med rumpen I vejret ogblev gravid dog endte den i bio.

Her tredie gang gravid første forsøg med rumpen i vejret. ( er 21+0)

Så for mig ihvertfald kunne det godt tyde på at det er det der skal til.

Anmeld

9. september 2014

TL89

Jeg lå også med en pude under numsen den måned jeg blev gravid er nu 17+1

Anmeld

9. september 2014

Lililili

Vi fik det anbefalet af lægen, ved ikke om det var DET der gjorde det, men det skader i alt fald ikke. Held og lykke med projektet 

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar fedt at læse jeres historier ! Kom fisk alle

Anmeld

9. september 2014

Miia90

Den er også prøvet her. Det virker sku ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.