hovedpine træthed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

265 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg  døjer jævnlig med hovedpine  pillerne jeg tager for at det skal gå væk hjælper ikke rigtig 

For små 2- mdr var jeg til brillehuset og få tjekket mine øjne der var intet der tydede på jeg havde mangel på briller eller andet.. synes virkelig det er iterende da det går udover min arbsdag. Synes jeg har det jævnligt tit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2014

Chevro

Anonym skriver:

Jeg  døjer jævnlig med hovedpine  pillerne jeg tager for at det skal gå væk hjælper ikke rigtig 

For små 2- mdr var jeg til brillehuset og få tjekket mine øjne der var intet der tydede på jeg havde mangel på briller eller andet.. synes virkelig det er iterende da det går udover min arbsdag. Synes jeg har det jævnligt tit

Er du gravid?

Anmeld

9. september 2014

Bshizzle

Tager du nogen form for vitaminer? 

Jeg var til lægen med samme symptomer på et tidspunkt.

fik afvide at jeg skulle ta dobbelt D-vitaminer, C-vitaminer og ekstra Kalk. 

(Var ik Gravid).

Anmeld

9. september 2014

Newsence

hvor mange piller tager du??

havde på et tidspunkt hele tiden hovedpine og tog masser af piller for det men det viste sig at pillerne gav mig hovedpine..
Så en kold tyrker var hvad jeg havde brug for...

mind mand går lige nu til neurolog for hovedpine men med ham har det ikke hjulpet at ikke tage piller..

prøv at gå til lægen og forklar dit problem så kan det være at de kan give dig et mere korrekt svar eller henvise dig videre..

Anmeld

9. september 2014

sulo

Parcatamol som findes i panodil, pamol, pinex ovs har den bivirkning at det giver hovedpine når man tager for mange af dem, så hvis det er dem du tager er der to løsninger, to kan tage en "kold tyrker", eller prøve med Ipren en periode, husk de kan være hårde for maven

Anmeld

9. september 2014

Sujan

Er du på p-piller eller lige stoppet med dem kan det godt være det..

Jeg havde slemme hovedpine anfald i en lang årrække.. Blev udredt ved diverse læger og til sidst fjernede de p-pillerne fordi jeg ikke måtte tage dem sammen med migrænemedicin.... Siden har jeg ikke haft de store anfald

Anmeld

9. september 2014

Anonym trådstarter

Jeg har taget 2 piller. 

En imorges og nu her det er ikke helt over 

Det er meget længe siden jeg stoppede med at tage p-piller 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.