Nu har jeg været elev på en super dejlig arbejdsplads i 3 1/2 måned.
Fra start af var de indforstået med at jeg manglede 2 x undersøgelse i Næstved og at vi skulle starte i fertilitetsbehandling.
De 2 gange jeg har været i Næstved er jeg mødt om morgenen og den ene gang kunne jeg nå tilbage bagefter, kunne jeg dog ikke anden gang.
Efter to måneder er jeg så uheldig at min visdomstand gror skævt og skal fjernes operativt. Alle mine tandlæge besøg ligger uden for arbejdstiden, men den dag den skulle fjernes kunne jeg ikke nå på arbejde (tager en time) så jeg tog en fridag + dagen efter pga. et svært indgreb så er helt hævet og på morfin pga. meget slemme smerter. Efter et par dage går der tør knoglebetændelse i det hele hvilket ender med 2 syge dage.
Nu sidder jeg med snot, feber, hals betændelse, influenza - hele lortet. Jeg har været afsted idag og tog direkte hjem under dynen med the og halls, men har kun fået det værre
Jeg tager afsted imorgen, men jeg har det så skidt med at jeg er syg igen, men hellere møde op og så tage tidligere hjem!
Har lige været til 3 måneders samtale og de roser mig til skyerne. Siger at jeg er hurtig til at lære og det er dejligt de ikke behøver sidde og holde mig i hånden, men at jeg bare griber ud efter opgaverne og klarer dem. Det gør så bare at jeg har endnu mere dårlig samvittighed 
Nå måtte bare lige ud med det!
Anmeld