Social og sundhedshjælper hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
2 synes godt om
8. september 2014

sommerc

Profilbillede for sommerc

Jeg skal starte på social og sundhedshjælper uddannelsen på mandag. (Og ja er langsom men har haft meget at se til) 

men skal bestille bøger på foabogshop, får rabat når man er medlem. Men jeg er medlem af HK, ved i om jeg kan melde mig ind i FOA for at bestille bøgerne selvom jeg er medlem af HK? 

Tak❤️

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Mama85

sommerc skriver:

Jeg skal starte på social og sundhedshjælper uddannelsen på mandag. (Og ja er langsom men har haft meget at se til) 

men skal bestille bøger på foabogshop, får rabat når man er medlem. Men jeg er medlem af HK, ved i om jeg kan melde mig ind i FOA for at bestille bøgerne selvom jeg er medlem af HK? 

Tak❤️

Du skal da ikke til at være medlem af 2 fagforeninger for at få rabatten, for det bliver da alt for dyrt, men synes at det er værd at overveje at skifte fra din nuværende til FOA 

Anmeld

8. september 2014

sommerc

Mama85 skriver:

Du skal da ikke til at være medlem af 2 fagforeninger for at få rabatten, for det bliver da alt for dyrt, men synes at det er værd at overveje at skifte fra din nuværende til FOA 

Kan man skifte når man er på dagpenge? 

Stopper jo med at være på dagpenge fra på mandag hvor jeg starter uddannelse... Eller skal vel ringe til HK for at høre om det, eller ringer man til begge fagforeninger?

Anmeld

8. september 2014

Mama85

sommerc skriver:

Kan man skifte når man er på dagpenge? 

Stopper jo med at være på dagpenge fra på mandag hvor jeg starter uddannelse... Eller skal vel ringe til HK for at høre om det, eller ringer man til begge fagforeninger?

Uuuh, pas..jegville ringe til begge steder for at være sikker

Anmeld

8. september 2014

sommerc

Mama85 skriver:

Uuuh, pas..jegville ringe til begge steder for at være sikker

Super tak, vil jeg gøre imorgen tidlig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.