Slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. august 2009

xnoahwilliammitalt

Hvor længe er det man siger der ca. går, når slimproppen er gået, inden der sker noget? 

Linnea, 39+1 ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. august 2009

Kaufie

Hos mig gik den om morgenen/formiddagen - jeg fik veer lidt over midnat og fødte 4.25.

Anmeld

19. august 2009

xnoahwilliammitalt

Okay  ..
Den gik nemlig i morges, og er begyndt og få noget ondt over lænden og i underlivet. Så nu må vi se

Anmeld

19. august 2009

Melissa´s Mor

Ligger man altid mærke til når slimproppen falder ud??? For tror ikke min er det, og 40+2 idag..

Anmeld

19. august 2009

xnoahwilliammitalt

Nej, ikke alle ligger mærke til det 

Anmeld

19. august 2009

Kaufie

Jeg var ihvert fald ikke i tvivl om hvad det var, da jeg så "klatten" på papiret - men hvis den ryger i toilettet mens du tisser opdager du det ikke - og tror heller ikke den kommer hel ud ved alle.

Held og lykke og en masse vestøv til jer begge

Anmeld

19. august 2009

xnoahwilliammitalt

Mange tak for det  

Anmeld

19. august 2009

Tynen

Der kan vel gå alt fra et par timer til 14 dage.
At slimproppen går behøver nødvendigvis ikke være tegn på snarlig fødsel, har jeg ladet mig fortælle

Anmeld

19. august 2009

Melissa´s Mor

Jeg har ikk lagt mærke til noget.. Hvordan føles det, så den ud.. Måske mærkeligt spørgsmål.. Men har jeg tænkt meget over...

Anmeld

19. august 2009

xnoahwilliammitalt

Altså, mit var lige som udflåd .. Bare meget mere gult og klumpede .. Og så kom den bare lige pludselig ud af ingenting, og stoppede igen. 
Tror ikke du i tvivl hvis du oplever det. Men det kan også være du ikke ser noget, hvis den smutter ud, mens du tisser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.