Dårlig sædkvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
7 svar
1 synes godt om
8. september 2014

Judith Uttenthal

Hej alle i skønne kvinder. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der er blevet gravide på den naturlige måde selvom jeres kæreste/mand har dårlig sædkvalitet ? vi har prøvet i ca 9 måneder nu men uden held.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Miia90

Judith Uttenthal skriver:

Hej alle i skønne kvinder. Jeg vil lige høre om der er nogle af jer der er blevet gravide på den naturlige måde selvom jeres kæreste/mand har dårlig sædkvalitet ? vi har prøvet i ca 9 måneder nu men uden held.... 

Hvornår har man dårlig sæd ?

Anmeld

8. september 2014

Hullabullabulla

Judith Uttenthal skriver:

Ja jeg er!!

Vi var igennem 2 inseminationsforsøg som ikke lykkedes, nr 3 forsøg blev konverteret til hjemmearbejde , da klinikken skulle på ferie

Nu er jeg igen gravid, og denne gang helt naturligt uden hormonstimulering

Har din kæreste fået tjekket sædkvaliteten?

Anmeld

8. september 2014

Hullabullabulla

Miia90 skriver:

Hvornår har man dårlig sæd ?

Hvis man oprenset har under 10 mio sædceller, og mener det er 20 mio urenset.

De 2 gange jeg blev insemineret var der 1,5 mio

Anmeld

8. september 2014

Judith Uttenthal

Standarden for en mand med go sædkvalitet er 20 millioner sædceller pr ml og min kæreste har kun 3 millioner pr ml. Det var det svar vi fik på klinikken da vi var der nede med en prøve. Håber det er svar nok til dig. 

Anmeld

8. september 2014

Judith Uttenthal

KBN88 skriver:

Ja jeg er!!

Vi var igennem 2 inseminationsforsøg som ikke lykkedes, nr 3 forsøg blev konverteret til hjemmearbejde , da klinikken skulle på ferie

Nu er jeg igen gravid, og denne gang helt naturligt uden hormonstimulering

Har din kæreste fået tjekket sædkvaliteten?

Ja det har han og han har ca 3 millioner på ml....

Ej hvor godt for dig/jer stort tillykke  nå men så ved jeg da at der er håb i nu på at den kan lykkes uden hjælp. 

Tak for dit svar 

Anmeld

8. september 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja jeg er også 

2 gange endda, dog endte den første i en MA og der viste vi ikke han havde dårlig sædkvalitet. 

Vi lavede lige selv en pige efter 4 insemineringsforsøg og jeg testede positiv lige som vi var startet op til første IVF forsøg 

Og det på trods af, at der var adskillige ting galt med min mands sæd.. og jeg kunne slet ikke se at det skulle lade sig gøre naturligt, men det skete og "rødhætten" ligger nu og får en middagslur 

Anmeld

8. september 2014

Miia90

Vi er i iui. Min kæreste leveret 12mio efter det var renset op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.