Hvor tit har baby hikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. september 2014

Kokosnødden

Er 30 uger henne, og jeg kan mærke at min baby hikke hver dag. Hvad med jer andre?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Clisolka

TinnasMor skriver:

Er 30 uger henne, og jeg kan mærke at min baby hikke hver dag. Hvad med jer andre?  

Begge mine har haft hikke op til flere gange om dagen 

Anmeld

8. september 2014

Kokosnødden

Hvor sjovt. Var lige inde og læste om uge 30, hvor der står

"Fosteret øver sig mere og mere i at trække vejret. Det drikker af fostervandet, trækker det ind i den øverste del af luftvejene og presser det ud igen. Det kan give fosteret hikke."

Så det er nok meget normalt Kan bare ikke huske at jeg mærkede så meget hikke med den første

Anmeld

8. september 2014

Isabella_mor

TinnasMor skriver:

jeg oplever det minimum en gang om dagen.. Og jeg synes faktisk det føles ganske ubehageligt.. men det er jo heldigvis et godt tegn

Anmeld

8. september 2014

Kokosnødden

Jeg synes også, at det kan føles en smule ubehageligt. Men ja det er jo godt at vide, at det øver sig i at trække vejret, og gør sig klar til at komme ud (Er også ved at være træt af maven allerede, så de næste 10 uger må gerne gå hurtigt )

Anmeld

8. september 2014

Clisolka

TinnasMor skriver:

Hvor sjovt. Var lige inde og læste om uge 30, hvor der står

"Fosteret øver sig mere og mere i at trække vejret. Det drikker af fostervandet, trækker det ind i den øverste del af luftvejene og presser det ud igen. Det kan give fosteret hikke."

Så det er nok meget normalt Kan bare ikke huske at jeg mærkede så meget hikke med den første

Jeg syntes også den mindste hikkede laaaaangt mere end den første. Han var en ret aktiv baby, både med spark og hikke - det var ikke meget fred jeg fik de sidste par uger 

Anmeld

8. september 2014

Snorkfrøkenen

Min datter hikkede også flere gange dagligt. Faktisk fortsatte hun med at hikke ofte noget tid efter fødslen.  

Anmeld

8. september 2014

Frk. Petersen

TinnasMor skriver:

Liva havde hikke konstant føltes det som hver gang jeg drak noget så var den der med garanti

Anmeld

9. september 2014

Frk_Louise

TinnasMor skriver:

Jeg er i 32. uge og jeg ved altså ikke om hun hikker derinde.. Hun sparker helt vildt lige i tiden, specielt om aftenen og natten, når moren gerne vil sove

Hvordan føles det, når de hikker? 

Anmeld

9. september 2014

Kokosnødden

Det føles lidt lige som konstante små puf inde i maven. Ikke lige så hårdt som spark og nogle sekunder mellem hvert.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.