Kan man ses barnets køn til nf?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

WilliamDSTN

Du kan altid spørge om de kan se det, vi tog til en kønscanning for at få det at vide og hun sagde det var tidligt at vi kom ind og jeg var i uge 15 der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

Christine

Anonym skriver:

Hej allesammen, jeg er gravid i 11+2 Idag og skal til nf scanning den 17. September, der bliver jeg ca 12+4.. Mit spørgsmål er Oman kan se barnets køn der? Ikke fordi vi vil ha en bestemt køn, overhovedet ikke, men vi er bare en smule nysgerrige.. Nogen der har fået noget at vide eller evt. Ved noget om man kan ? :-)

Man kan nok godt se en tap, men det har både drenge og piger så tidligt! Så selv hvis den der scanner ville give et bud på køn, så ville jeg nok ikke turde stole på det. Ved 14+0 kan man for der meste se det hvis man køber en kønsscanning 

Anmeld

8. september 2014

MorTilSnartFire <3

De må vidst ikke engang udtale sig ved en nakkefolds scanning, da der er stor risiko for, at de bilder dig noget forkert ind

Jeg var til en ekstra scanning denne gang i uge 11 - altså før nakkefold og der sagde jordmoderen (uden jeg spurgte!!) at det var tydeligt en dreng jeg ventede mig.
Da jeg kom til MD scanning i uge 20, viste det sig at være en pige og igen i uge 30 til en ny scanning, måtte jeg være sikker! Og det va så stadig en pige, så nej! Jeg ville ikke spørge til NF

Anmeld

8. september 2014

Sara-t

Jeg var meget sikker på at jeg kunne se en dreng til NF, og vi skal sørme også have en dreng 

Anmeld

9. september 2014

Mama2012

Så vidt jeg har forstået må de ikke udtale sig til nf scanning både fordi der er for stor usikkerhed, da kønnene ligner hinanden til forveksling så tidligt i graviditeten, men også fordi der er nogen, der vælger at bruge 'forkert køn' i forhold til, hvad de ønsker sig som grund til abort... 

Anmeld

9. september 2014

Hugoline.

Det var slet ikke oppe at vende til NF, dog havde vi en privat scanning 12+6 (en uge før NF) hvor hun kunne se kønnet. Det vil vi dog ikke have at vide, så vi sagde pænt nej tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.