Tatovering - hvad ville du vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. september 2014

LinLin

emschen09 skriver:

Mine børns.
Må jeg spørge hvad puslespillet har af betydning?

Det fik jeg lavet i 2009 da jeg fik en masse ting "på plads" - primært i mit hoved... Samtidig er det et symbol på at livet er et puslespil; man kan se nogle brikker, men om de passer ved man ikke... Man må prøve sig frem -,men det er godt begyndt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2014

qwaszx

emschen09 skriver:

Hej.

Jeg skal snart have lavet en længe ønsket tatovering.

Nu er jeg lidt nysgerrig efter at høre fra jer som evt har en lignende tatovering, eller jer som også ønsker at få lavet en.

Hvad skal der stå, og hvor skal tatoveringen placeres?

Jeg har min datters navn og fødselsdato, samt en lille tekst på 2 linjer op af indersiden af underarmen. 

Anmeld

8. september 2014

PernilleogLouis

Francisca skriver:

Har stemt navn. Men ingen af de steder du har skrevet ville jeg vælge at få den.
Jeg har min på siden ved mine ribben lige under bh'en.
Har min datters navn og en blomst. En lilje da hun hedder Lilje er ikke så meget til de tattos hvor der er datoer osv og de sidder på armene.

Der har jeg også en - det er altså et virkelig fint sted

Anmeld

8. september 2014

siw84

Jeg har stemt navn og ryg. Men jeg skal have lavet alle mine 3 drenges håndaftryk (baby aftryk) med deres navn under. Skal så have lavet noget som binder dem sammen, men er ikke helt sikker på hvad endnu.

Anmeld

8. september 2014

WilliamDSTN

Jeg ville tage fornavnet og fødselsdagen og så skulle det stå på håndledet, når min søn er født skal jeg os ha den lavet min mand skal have det samme stående på overarmen

Anmeld

8. september 2014

4kløver

Jeg har for bogstaver på mine i balloner på underarmen. Jeg har 5 børn og kunne sket ikke se at der skulle stå 5 navne på min arm  

men ønsker stjerner på hver barn og i farver  

Anmeld

8. september 2014

frkanonym

emschen09 skriver:

Hej.

Nu er jeg lidt nysgerrig efter at høre fra jer som evt har en lignende tatovering, eller jer som også ønsker at få lavet en.

Jeg har min fødselsdato på håndleddet, og mit efternavn + en blomsterranke mellem skulderbladene

Anmeld

8. september 2014

MorTilSnartFire <3

Jeg har mine drenges navne stående på underarmen med navn+dato.måned.år og det skal alle mine kommende børn også

Anmeld

8. september 2014

twinny

Jeg har navne, fødselsdag og klokkesæt, da de er tvillinger. Og så har jeg bag på armen et citat til drengene.

Det fylder hele underarmen.

Anmeld

8. september 2014

Louisejulia

emschen09 skriver:

Hej.

Jeg har denne med min datters navn og fødselsdag på højre under arm  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.