Rygestop med mere..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.202 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. august 2009

Angel

Hej med jer..

Jeg er ny her på siden, min kæreste og jeg har prøvet over ½ år nu.

For at bedre vores chance, har jeg droppet smøgerne, og har ikke røget siden mandag aften - nøj det er hårdt..
Jeg overvejer også at droppe koffeinen, altså cola chokolade og kaffe,
og så har jeg bestilt ÆLteste.

Hvad gør I for at forøge chancen?

Jeg tænker nemlig også, at alle de her ting man gør eller ikke gør,
får en til at fokusere mere og mere på hvornår det sker,
hvilket jo siges at kunne udsætte det ydeligere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. august 2009

Snuffler25

Velkommen til og held og lykke med det

Jeg stoppede med at ryge d. 9/1 2009, da jeg vidste vi sku begynde på projekt baby i april... smed p-pillerne i slutningen af marts. Det var svært i starten at undvære rygningen, men nikotin tyggegummi var en stor hjælp for mig og til sidst kunne jeg undvære helt  Tænkte dog stadig på det, når jeg drak og var til fester, men kunne lade være. Begyndte dog at hygge ryge lidt i juni da jeg var i sommerhus med min mand som også var stoppet.. så var vi ligesom "uartige" sammen haha.. - jeg hygge røg bare i lang tid desværre, hvor jeg røg 1-2 om dagen, nogle dage slet ingen... blev gravid i juli trods denne små-rygning hos både manden og jeg, så det lykkedes. Men tror måske chancerne ville være formindsket hvis vi røg som vi gjorde førhen.

Jeg synes det er rigtigt fornuftigt af dig og kan fortælle, at jeg røg den sidste smøg dagen inden jeg testede positiv - har ikke røget en eneste siden Og har heller ikke haft lyst :p

Anmeld

22. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg er også stoppet med at ryge efter 10 dejlige år som ryger   Har været smøgfri siden d.11. august   Keep going, det er det hele værd!!!!

Anmeld

22. august 2009

Snuffler25

Rosa skriver:

Jeg er også stoppet med at ryge efter 10 dejlige år som ryger   Har været smøgfri siden d.11. august   Keep going, det er det hele værd!!!!

Flot Rosa  Bare hæng i :p

Anmeld

22. august 2009

BubbieBear

Gid jeg også havde samme styrke som jer så jeg kan få kvittet smøgerne har endda nikotintyggegummi til at ligge, men synes bare det er SÅ svært alligevel.

Anmeld

24. august 2009

Snuffler25

BubbieBear skriver:

Gid jeg også havde samme styrke som jer så jeg kan få kvittet smøgerne har endda nikotintyggegummi til at ligge, men synes bare det er SÅ svært alligevel.

Man kan hvad man vil søde, det tror jeg på

Tænk at det måske kan forøge dine chancer for baby - måske det motiverer dig lidt evt? Det  ved jeg det gjorde med mig :p

Anmeld

25. august 2009

Kaufie

Hvad gør I for at forøge chancen?

Dyrker sex

Det er jo det, der skal til - det er der rent faktisk nogen, der glemmer midt i al den strategiske planlægning og testning.....

Tillykke med rygestoppet - dét er helt sikkert et skridt i den rigtige retning!

Anmeld

25. august 2009

Angel

Tak for jeres svar

Jeg har nu ikke kunne holde mig helt fra smøgerne, men langt de fleste dage er røgfri.
Jeg har så fundet ud af, at jeg ikke har en rygetrang men en ryge lyst. Altså min krop savner ikke nikotinen, men hovedet savner hyggen - Gir det mening?

Så har jeg modtaget og prøvet ÆLtestene - og det gider jeg ikke besværre mit liv med, så jeg holder mig til dette :

Kaufie skriver:

Dyrker sex

Anmeld

26. august 2009

Snuffler25

Angel skriver:

Tak for jeres svar

Jeg har nu ikke kunne holde mig helt fra smøgerne, men langt de fleste dage er røgfri.
Jeg har så fundet ud af, at jeg ikke har en rygetrang men en ryge lyst. Altså min krop savner ikke nikotinen, men hovedet savner hyggen - Gir det mening?

Så har jeg modtaget og prøvet ÆLtestene - og det gider jeg ikke besværre mit liv med, så jeg holder mig til dette :

Jeg ved PRÆCIS hvad du mener  Har slet ikke behovet for at ryge, kroppen mangler ikke niktonen... -det er lysten og hyggen som er forbundet med det... træls..

Da jeg stoppede med at rygte, brugte jeg meget at spise vindruer om aftenen fx, når jeg fik lyst til at ryge.. så sad jeg bare og gumlede dem, var oss lidt hyggeligt... lyder skørt, men virkede for mig

Anmeld

27. august 2009

Tulle28

Drop alkohol og smøger. Man siger jo også at man kan spise sig mere frugtbar - det er der vist skrevet nogle bøger om. Og motion skulle også være godt:-)

Held og lykke!

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.