Dumme drøm! :o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
3 svar
2 synes godt om
7. september 2014

Anonym trådstarter

Årh ja :-( i min drøm er min ekskæreste (min datters far, som droppede os begge to helt) vi står og snakker og jeg får lovet ham at vi skal spise sammen, vi smiler og hygger bare og man kan se at vi er mega glade for hinanden.  <3 <3 

Så vågner jeg..... Øv ja øv! Jeg savner ham jo utrolig meget, og mine følelser foto ham er der jo stadig. Jeg er lige kommet ud af et forhold, og han er næsten lige kommet i et nyt. Det er ikke fordi jeg græder og er helt ude af mig selv. Men hvor ville jeg da ønske det blev os igen. Hvorfor kan jeg ikke slippe ham ? Selv i mit forhold der nu er endt tænkte jeg på ham
Den dumme drøm gjorde det hele megetvværre
Det er 1 år siden vi gik fra hinanden og fandt hurtigt en ny fyr. Nu det gået i stykker og han har fundet en ny! Øv øv. Den dumme drøm gjorde lige det hele meget værre kan ikke engang tænke på det forhold jeg lige har haft kun på mit barns far. Mon han kommer tilbage? Alle de spørgsmål. Hjælp piger
Hilsen hende der savner sit barns far som er optaget og uinteresseret i både barn og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2014

Bak

Anonym skriver:

Årh ja :-( i min drøm er min ekskæreste (min datters far, som droppede os begge to helt) vi står og snakker og jeg får lovet ham at vi skal spise sammen, vi smiler og hygger bare og man kan se at vi er mega glade for hinanden.  <3 <3 

Så vågner jeg..... Øv ja øv! Jeg savner ham jo utrolig meget, og mine følelser foto ham er der jo stadig. Jeg er lige kommet ud af et forhold, og han er næsten lige kommet i et nyt. Det er ikke fordi jeg græder og er helt ude af mig selv. Men hvor ville jeg da ønske det blev os igen. Hvorfor kan jeg ikke slippe ham ? Selv i mit forhold der nu er endt tænkte jeg på ham
Det er 1 år siden vi gik fra hinanden og fandt hurtigt en ny fyr. Nu det gået i stykker og han har fundet en ny! Øv øv. Den dumme drøm gjorde lige det hele meget værre kan ikke engang tænke på det forhold jeg lige har haft kun på mit barns far. Mon han kommer tilbage? Alle de spørgsmål. Hjælp piger
Hilsen hende der savner sit barns far som er optaget og uinteresseret i både barn og jeg

Øv for en drøm. Du får lige et

Anmeld

7. september 2014

Frk_Louise

Anonym skriver:

Øv, det lyder som en rigtig træls drøm.. 

Du skal bare hænge i. Hvis det er meningen, i skal være sammen, så skal det nok ende sådan. Men jeg ville nok forsøge at lægge mine følelser for ham "på hylden". Selvfølgelig vil han altid være noget særligt for dig, det er faren til dit barn. Men så længe han har en kæreste, ville jeg holde følelserne for mig selv. Du skriver også selv, at han ikke er interesseret i hverken dig eller jeres barn. Så mon ikke, at det er bedst for dig at komme videre og "glemme" ham.. 

Anmeld

7. september 2014

Newsence

Hvis han hverken er interesseret i dig eller hans barn og som jeg læser det så forlod han dig på en hård måde???

Uanset hvad så syntes jeg det virker som en du ikke burde ønske dig at få igen... Det forhold ville da ikke være fedt at være i... Det virker som om du i dit hoved har skabt en billede af ham som person som slet ikke holder.... Han er ikke den fra din drøm. Det er et fantasy foster... Han er jo faktisk en far der ikke gider sit eget barn- er det en mand du vil være sammen med? Vil du byde dit barn det ???

Tror det handler om at du aldrig fik en ordentlig afslutning den gang fordi du hurtigt fandt en erstatning... Syntes du bør give dig tid til at sørge og komme over ham og BAGEFTER finde dig en sød mand der godt vil både dig og dit barn og som vil bruge tiden på jer...

Men du ønsker ikke en mand der ikke vil sit eget barn... Så syntes du skal komme over den tanke at det bliver jer og han forandrer sug osv... Han er som han nu engang er og han er dit barns far men han er IKKE noget for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.